Prosinec 2014 | Měsíční chvástačka

května 17, 2015


Tak jsem zpět, a přináší vám opožděnou Měsíční chvástačkou za měsíc prosinec. V prosinci jsem získala opravdu hodně knih, z toho většinu z nich jsem dostala jako dárek nebo jako recenzní výtisk, jelikož byly Vánoce a Ježíšek byl opravdu velmi štědrý na mě.


(DOSTÁNO) Colleen Hoover - Život jedna báseň
(VYMĚNĚNO) Claudia Gabel, Cheryl Klam - Elusion
  

(DOSTÁNO) James Dashner - Labyrint: Útěk
(DOSTÁNO) Courtney Cole - Danteho holka
(DOSTÁNO) Alex Scarrow - Jezdci časem
  

(RECENZNÍ VÝTISK) Julie James - Nezvladatelná láska
(RECENZNÍ VÝTISK) Cora Carmack - Losing It
(RECENZNÍ VÝTISK) Kelley Armstrong - Probouzení


(DOSTÁNO) C. S. Lewis - Čarodějův synovec
(DOSTÁNO) C. S. Lewis - Lev, čarodějnice a skříň
(DOSTÁNO) C. S. Lewis - Kůň a jeho chlapec
  

(DOSTÁNO) C. S. Lewis - Princ Kaspian
(DOSTÁNO) C. S. Lewis - Plavba Jitřního poutníka
(DOSTÁNO) C. S. Lewis - Stříbrná židle
(DOSTÁNO) C. S. Lewis - Poslední bitva

Očekávala jsem, že za měsíc prosinec se mi doma sejde tak přibližně 5 knih, jenže pak se mi ozval můj kamarád s tím, že se zbavuje kompletu Narnie, tedy všech sedmi knih, takže jsem ho hned o ně požádala a nyní je mám doma, čekají na mě v knihovničce, teď je jen otázka, kdy se k nim dostanu. Dále za mnou přijela Azzie a přivezla mi pár knih, za které jsem ji velmi vděčná a moc se těším, až se k nim dostanu. A mimo jiné, se ke mě dostalo také pár recenzních výtisků, takže jsem během vánočních prázdnin rozhodně neměla o knihy nouzi. A jaké knihy jste získali v prosinci vy? Četli jste nějakou z výše jmenovaných knih? Pokud ano, povídejte, jsem zvědavá na vaše názory.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide