Květen 2015 | Měsíční chvástačka

května 31, 2015


Je 31.května, což znamená poslední den v měsíci květen. A co to znamená pro nás? Měsíc se s měsícem opět sešel, je čas na Měsíční chvástačku, tentokrát za měsíc květen. Tento měsíc byl celkem hektický. Měla jsem obhajoby, což je pro mě něco jako závěrečná zkouška, pak jsem měla školní praxi, což pro naše učitele znamenalo, že tam asi nic neděláme, takže nám dali takových úkolů, kolik jen šlo.

Ale jinak, za tento měsíc jsem získala osm naprosto úžasných knih, na které se velmi těším. 


(VYMĚNĚNO) Julianna Baggott - Čistý
(DOSTÁNO) Erika Johansen - Královna Tearlingu


(DOSTÁNO) Samantha Towle - Trable
(DOSTÁNO) Liane Moriarty - Manželovo tajemství
(KOUPENO) Dolores Redondo - Neviditelný strážce


(KOUPENO) Veronica Rossi - Pod nekonečnou oblohou
(KOUPENO) Veronica Rossi - Cesta věčnou nocí
(KOUPENO) Sarah J. Maas - Throne of Glass

Jak vidíte, za tento měsíc jsem nezískala ani jeden recenzní výtisk. Řešila jsem tak moc školu a doháněla jsem recenzní výtisky knihy které jsem dostala za minulý měsíc, že jsem na nové neměla ani pomyšlení. Tento měsíc mě také přijela navštívit Azzie, a dovezla mi pár skvělých kousků, za které jsem ji moc vděčná. A také jsem nedokázala odolat navštívit knihkupectví párkrát za ten měsíc, a objevila jsem mou oblíbenou sérii Pod nekonečnou oblohou ve slevě, takže tu jsem jim tam prostě nemohla nechat.

A co vy? Četli jste některé z výše jmenovaných knih? :-)

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Manželovo tajemství bych si ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné prírastky, prvé dve knihy dobre poznám z recenzií, ale ešte som ich nečítala. Zaujala ma kniha Throne of Glass, tú by som si rada prečítala :-) Máš naozaj pekné prírastky za tento mesiac :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si chceš přečíst Throne of Glass, tak mám pro tebe dobrou zprávu. :) Kniha vyjde v češtině a pokud vím, tak i ve slovenštině ještě tento rok. :)

      Vymazat
  3. Četla jsem Královnu Tearlingu, poněkud zajímavá kniha. :)

    http://hrbitov-meho-ja.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem na knihu zvědavější ještě více než jsem byla, snad si ji přečtu co nejdříve...:)

      Vymazat
  4. Tolik krásných knih, MČ ti zavidim Manželovo tajemství :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide