Duben 2015 | Měsíční chvástačka

května 17, 2015


Tak vás zase po měsíci vítám u nové Měsíční chvástačky, tentokrát za měsíc duben. V dubnu jsem se rozhodla šetřit, takže knihy, které jsem za tento měsíc získala, byly převážně recenzní výtisky. A rozhodně toho nelituji.

V dubnu jsme se školou nikde nebyli, takže jsem se, jako obvykle, nikam nedostala, což bylo jedině dobře, protože by pak můj plán, nekoupit si tento měsíc žádnou knihu, nevyšel hned na začátku - nedokázala bych totiž odolat pokušení navštívit místní knihkupectví. I tak, jsem ale za tento měsíc získala 5 naprosto úžasných knih, které vám jednoznačně doporučuji!

  
(RECENZNÍ VÝTISK) Rick Riordan - Krev polobohů
(RECENZNÍ VÝTISK) A. G. Howard - Šepotání
  

(RECENZNÍ VÝTISK) Katy Evans - V podsvětí
(RECENZNÍ VÝTISK) Juli Zeh - Pod vodou
(RECENZNÍ VÝTISK) Joss Stirling - Najít Sky

Po dlouhé době, jsem si od nakladatelství Fragment vyžádala recenzní výtisk, Bohové Olympu - Krev polobohů, a paní Svačinová byla tak laskavá a knihu mi zaslala. Po přečtení čtvrtého dílu Bohů Olympu, Hádův chrám, jsem se na závěrečný díl této série neskutečně moc těšila, a nyní mám již knihu přečtenou a vy se můžete brzy těšit na moji recenzi.

Ve stejný den, co mi dorazila kniha Krev polobohů, mi od internetové knihkupectví MegaKnihy.cz dorazil recenzní výtisk, kniha Šepotání. Tato kniha si mne okamžitě získala nádhernou obálkou a faktem, že se jedná o příběh z Říše divů, takže bylo jasno, tu knihu si chci hrozně moc přečíst, a po dlouhé době, co se mi ozvali z MegaKnih.cz, jelikož tam se měnil člověk, co měl na starosti spolupráci s bloggery, jsem je tedy o tuto knihu požádala a oni mi ji zaslali. Do knihy jsem se ještě nepustila, ale brzo se snad k ní dostanu.

Knihy V podsvětí a Pod vodou jsem dostala na recenzi od internetového knihkupectví Knihcentrum.cz. Kniha V podsvětí mi měla přijít již v březnu, ale někde se zatoulala a dorazila mi až v dubnu. Již jsem na ni napsala recenzi, a kdo četl předchozí knihy od autorky Katy Evans, tak si tuto knihu rozhodně nemůže nechat ujít. A kniha Pod vodou mi přišla nedávno, ale díky jejím málo stránkám a chytlavému příběhu jsem ji již stihla přečíst, takže na ni brzy očekávejte recenzi.

A poslední kniha, Najít Sky, mi přišla jako recenzí výtisk od internetového knihkupectví DobréKnihy.cz. Okamžitě si mě získala opravdu nádhernou obálkou, a stejně jako kniha Pod vodou, mě překvapila svými málo stránkami, takže hned jak se najde čas, tak se do ni pustím.

A co vy? Jaké knihy jste vy získali za měsíc duben? :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide