Březen 2015 | Měsíční chvástačka

května 17, 2015


Další měsíc, další Měsíční chvástačka, tentokrát za měsíc březen. Tento měsíc se mi tu nahromadilo v celku málo knih, jelikož jsem se rozhodla, že budu šetřit jak svoji peněženku, tak svoji skromnou knihovničku, do které se mi už toho moc nevejde.

K tomu jsme během toho měsíce byly se školou v Praze na výletě, takže jsem tam zabloudila do knihkupectví, odkud jsem si odnesla pěkné knihy, takže dle mého názoru, byl tento měsíc štědrý na mě :-)


(KOUPENO) Emmy Laybourne - Monument 14
(KOUPENO) F. R. Tallis - Brány pekel


(RECENZNÍ VÝTISK) Jules Verne - Pět neděl v baloně
(RECENZNÍ VÝTISK) Kim Harrison - Mrtvá čarodějka přichází
(RECENZNÍ VÝTISK) J. Lynn - Důvěřuj mi

Většinu z knih, které vidíte, jsem již přečetla a chystám ně recenze, ale třeba na knihu Mrtvá čarodějka přichází, již recenzi najdete na blogu, a rozhodně vám ji doporučuji. A v Praze, v knihkupectví Dobrovský jsem si pořídila tedy knihy Monument 14 a Brány pekel. Doufala jsem, že bych mohla zajít do Levných knih, ale to se mi nepodařilo, ale i tak jsem si ukořistila pár pěkných kousků, které mi rozhodně za ty peníze stály. 


A co vy? Jaké knihy jste získali v březnu? :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide