Mé knižní série #7

května 18, 2015


Tento projekt vymyslela Roxanne.
Cílem tohoto projektu je vyfotit knižní sérii, kterou mám doma, ale nemusím ji mít celou.


Jak ses o této sérii dozvěděla?

Od nakladatelství Yoli. Kniha Bez naděje byla jejich první vydaná kniha, a tak jsem se o ni dozvěděla.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?

Pouze první díl - Bez naděje, k druhému dílu jsem se bohužel ještě nedostala.

Co na tuhle sérii říkáš?

První díl jsem četla již před nějakou dobou, ale na tuto knihu nikdy nezapomenu, protože byla naprosto úžasná.

Který díl z celé série máš nejradši?

Tak první díl, když jsem druhý díl ještě nečetla.

Jaká je tvá oblíbená postava, proč?

Tady je to u mě trošku zamotané, mám ráda všechny postavy, i hlavní hrdiny, ale nejradši jsem měla Six, Skyinu nejlepší kamarádku.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

Jelikož jsem knihu četla již hodně dlouhou dobu zpátky, nevzpomínám si, že jsem se mi tam nějaká postava nelíbila.

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?

V tomto případě se mi nejvíce líbí české obálky, než ty originální.

Která obálka se ti líbí nejvíce?

Obálka druhého dílu, ten kluk na té obálce vypadá moc dobře.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?

Mám pár scén, na které jen tak nezapomenu, ale jsou to ty scény, které by vám prozradili celý příběh, takže se vám tu nebudu moc rozepisovat, protože ti, kteří sérii ještě nečetli by mohli být na mě naštvaní, že jsem jim to tu prozradila.
  

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide