Mé knižní série #5

května 18, 2015


Tento projekt vymyslela Roxanne.
Cílem tohoto projektu je vyfotit knižní sérii, kterou mám doma, ale nemusím ji mít celou.


Jak ses o této sérii dozvěděla?

O sérii jsem se dozvěděla z knihkupectví, kde jsem objevila první díl. Pamatuji si, že se mi první díl opravdu líbil, takže když byly zbylé dva díly ve slevě, doukoupila jsem si je, abych měla kompletní sérii.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?

Pouze první díl, k dalším dílům se bohužel ještě nedostala.

Co na tuhle sérii říkáš?

První díl jsem četla již před nějakou dobou a pokud si dobře vzpomínám opravdu se mi kniha líbila.

Který díl z celé série máš nejradši?

Tak asi první díl, když jsem další díly ještě nečetla, i když věřím, že se to změní.

Jaká je tvá oblíbená postava, proč?

Jelikož jsem četla již hodně dlouhou dobu zpátky, vzpomínám si jen na to, že má nejoblíbenější postava byla Evelyn. Hned od první stránky se mi líbila a stejně tak její jméno.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

Jak jsem již zmiňovala, knihu jsem četla již dlouho zpátky a na mnoho věcí si nevzpomínám, ani na to, zda jsem měla nějakou postavu, kterou jsem opravdu nesnášela, ale asi jsem neměla, kdo ví.

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?

Originální a české obálky jsou vlastně úplně stejné a myslím si, že jsou opravdu povedené.

Která obálka se ti líbí nejvíce?

Tady u mě vítězí obálka třetího dílu - Jednou provždy - která je fialová, a fialová je má nejoblíbenější barva.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?

No, to netuším, jelikož jsem zatím četla jen první díl, ve kterém se nic tak zajímavého nestalo, tedy alespoň si na nic zajímavého nevzpomínám.


You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide