Mé knižní série #4

května 18, 2015


Tento projekt vymyslela Roxanne.
Cílem tohoto projektu je vyfotit knižní sérii, kterou mám doma, ale nemusím ji mít celou.


Jak ses o této sérii dozvěděla?

O sérii jsem se dozvěděla z knihkupectví, kde jsem objevila první díl. O dalších dílech jsem se pak dozvěděla díky jejich krásným obálkám, které jsou naprosto úžasné a ne stále se na ně nemůžu vynadívat.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?

Pouze dva díly, na zbylé díly jsem se několikrát chystala, ale vždy dostaly přednost jiné knihy.

Co na tuhle sérii říkáš?

První díl se mi opravdu hodně líbil, takže jsem byla zvědavá na další díly, jenže druhý díl už byl pak slabší, ale i tak fajn, dobrý, ale třetí díl, několikrát jsem se do něj snažila začíst, ale nešlo to.

Který díl z celé série máš nejradši?

První díl, rozhodně, je to opravdu skvělý start série, další díly už tak dobré nejsou, bohužel.

Jaká je tvá oblíbená postava, proč?

Jelikož je to už několik let, co jsem knihy četla naposledy, ale mám takové tušení, že mou nejoblíbenější postavou byl Cam, kterého jsem si oblíbila díky němu samotnému a následně díky tomu, že mě udržoval ve střehu, abych u knihy neusnula.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

Jak jsem již zmiňovala, je to už dlouho, co jsem knihu četla, ale asi nejvíce ze všech jsem nesnášela Daniela, a jsem velmi zvědavá, jak se mi podaří vydržel jeho přítomnost v dalších dílech.

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?

Originální a české obálky jsou vlastně úplně stejné a myslím si, že jsou naprosto skvělé.

Která obálka se ti líbí nejvíce?

Tady u mě vítězí obálka prvního dílu, kde není obličej té dívky skoro vidět.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?

Mám pár scén, na které jen tak nezapomenu, ale jsou to ty scény, které by vám prozradili celý příběh, takže se vám tu nebudu moc rozepisovat, protože ti, kteří sérii ještě nečetli by mohli být na mě naštvaní, že jsem jim to tu prozradila.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide