Mé knižní série #3

května 18, 2015

  
Tento projekt vymyslela Roxanne.
Cílem tohoto projektu je vyfotit knižní sérii, kterou mám doma, ale nemusím ji mít celou.


Jak ses o této sérii dozvěděla?

Náhodou. V knihovně koupili první díl - Nebezpečnou lásku - která se mi opravdu velmi líbila a následně jsem se dozvěděla, že autorka chystá další díly, které jsou také úžasné.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?

Všechny tři knihy mám již přečtené.

Co na tuhle sérii říkáš?

Miluju ji, naprosto! Je to opravdu úžasná série, kterou napsala česká autorka, což je naprosto super.

Který díl z celé série máš nejradši?

První díl. Malému Mikeimu se prostě nedá odolat.

Jaká je tvá oblíbená postava, proč?

Mike, je to naprosto úžasná postava, takové moje zlatíčko, kterému se nikdo nevyrovná.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

Jeho matku, tu jsem opravdu v knihách nemusela, jelikož je to taková ledová královna, ale měla jsem štěstí, že se tam objevila snad jen jednou, takže to nebyla zas taková tragédie.

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?

Jelikož se jedná o knihy od české autorky, které pokud ví, zatím v zahraničí tyto knihy nevyšly, mohu obálky soudit jen ty české, které jsou dle mého názoru opravdu skvělé.

Která obálka se ti líbí nejvíce?

Rozhodně obálka prvního dílu - Nebezpečná láska - ta u mě zabírá první místo.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?

Určitě jich mám několik, například moment, kdy Emily přišel velmi zajímavý dárek, nebo Paige, když zjistila, že bude ošetřovat Mikea, a mnoho dalších, které vám nebudu vyprávět do podrobností, abych vám pak nezkazila překvapení ze čtení.
  

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide