Mé knižní série #2

května 18, 2015

 

Tento projekt vymyslela Roxanne.
Cílem tohoto projektu je vyfotit knižní sérii, kterou mám doma, ale nemusím ji mít celou.


Jak ses o této sérii dozvěděla?

Tuto série jsem četla asi již před rokem a pokud si dobře vzpomínám, dostala jsem se k ní, když jsem prohlížela katalog od Fragmentu, a podle anotace to vypadalo dobře, takže jsem si sehnala první díl, který se mi opravdu líbil, takže jsem šla i do dalších dílů.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?

Všechny čtyři knihy mám již přečtené.

Co na tuhle sérii říkáš?

Po přečtení prvního dílu jsem byla velmi překvapená, jelikož je kniha zase o ničem jinem, nejsou tam žádní upíří, vlkodlaci, démoni, a tak podobně, takže jsem ze čtení této série byla nadšená a oblíbila jsem si ji, a mrzí mě, že už se dalších dílů nedočkáme.

Který díl z celé série máš nejradši?

První díl. Hrozně se mi na něm líbí, že se děj knihy odehrává v Paříži, kam si také jedou chtěla podívat.

Jaká je tvá oblíbená postava, proč?

Cassandru, nebo Cassie, jak chcete. Oblíbila jsem si ji již od prvního dílu díky její odvaze a touze to nevzdát a bojovat se vším, co se jí postaví do cesty, a hlavně hned od první stránky se mi líbilo její jméno.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

Opravdu ze všech nejvíc jsem nemohla vystát úhlavní nepřítelkyni Cassie, Kateřinu, která byla mrcha, a stále pro mě je i po dočtení všech knih, když si jen vzpomenu, co všechno Cassie a jejím kamarádům prováděla, chtěla bych ji prostě přetáhnout něčím po hlavě.

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?

Originální a české obálky jsou vlastně úplně stejné a dle mého názoru jsou opravdu povedené.

Která obálka se ti líbí nejvíce?

Tady u mě vítězí obálka druhého dílu - Spoutaní - na které je město New York opravdu nádherné.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?

Určitě jich mám několik, jenže vám je tu nebudu psát, jelikož se jedná o ty scény, kde bych vám mohla vyzradit například důležitý moment knihy, a to vám nechci udělat, takže vám jen doporučím, aby jste si tuto sérii sami přečetli.
  

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide