Mé knižní série #1

května 18, 2015


Rozhodla jsem se zapojit do další projektu, a tento projekt vymyslela Roxanne. :) Cílem tohoto projektu je vyfotit knižní sérii, kterou mám doma, ale nemusím ji mít celou. Pak vložit fotku na blog a k tomu odpovědět na tyto otázky. :)

Mezi moje knižní série, které mám, patří série Hex Hall, o které vám teď něco povím :)
  

Jak ses o této sérii dozvěděla?

O prvním díle, Čarodějnice z Hex Hall, jsem se dozvěděla z knihovny, protože tam měli jen jeden díl, rozhodla jsem si zbylé knížky dokoupit, abych věděla, jak celá série skončí.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?

Všechny tři knížky už mám přečtené.

Co na tuhle sérii říkáš?

Oblíbila sem si ji, je to oddychová série, u které se nenudím, a kterou si určitě budu chtít přečíst v brzké době zas.

Který díl z celé série máš nejradši?

Tak všechny knížky se mi moc líbily, ale asi nejvíc si mi líbil první díl.

Jaká je tvá oblíbená postava, proč?

Archer. U těch jeho hlášek jsem se fakt úžasně pobavila.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

Fakt jsem nemohla vystát v prvním díle Elodie, ale v dalších dílech se to mírně zlepšovalo.

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?

Originální a české obálky jsou téměř totožné a určitě jsou povedené.

Která obálka se ti líbí nejvíce?

Tato série má opravdu krásné obálky. A u mě vítězí obálka druhého dílu, a to Démon z Hex Hall.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?

Určitě nikdy nezapomenu na scénu v prvním díle, když byla Sophie s Archerem zavřená ve sklepě, kde měli zapisovat magické artefakty, které se stejnak každý den přesouvají na jiné místo.


You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide