Letem obálkovým světem #8

května 22, 2015

 
Tento projekt pochází z dílny Shax.
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.

 
Ugly Love | Goodreads

Knihu Ugly Love si chci moc, moc, mo přečíst, to nejen kvůli té obálce, která je opravdu skvělá, ale taky kvůli anotaci, a hlavně autorce. Autorka si mě získala knihou Bez naděje. Tu knihu jsem hltala přímo, je to jedna z mých oblíbených knih, takže další knih od autorky, jako například Ugly Love nebo Maybe Someday, si nenechám ujít jen proto, že se nechystají vydat v češtině. Zkusím se po obou knihách podívat, a určitě si je přečtu.
 
Pan Mercedes | Goodreads

Tuhle knihu si rozhodně nenechá ujít Azzie. Ta je závislá na Stephenu Kingovi, nemyslím to ve zlém. Pokud si tu knihu Azzie koupí, což i ji rozhodně koupí, tak si ji od ní půjčim. I když o té knize vůbec nic nevím, ale ta obálka, ta vypadá opravdu skvěle, doufám, že nakladatelství ponechá tuto.
 
False Memory | Goodreads

Tahle obálka mě docela zaujala svoji modrou barvou, která na ni vypadá velmi dobře. O příběhu vám toho moc nepovím, spíš vůbec nic, protože jsem si anotace nečetla. A i když kniha nemá moc vysoké hodnocení, určitě kdybych na ni někde narazila, tak podle obálky bych si ji i vzala.
 
The Infinite Moment of Us | Goodreads

Tahle obálka si mi moc líbila, když jsem ji poprvé uviděla. Autorku nezná, nevím jak píše, nic jsem od ní nečetla, ale již se mi od ní jedna obálka líbila, a to obálka u knihy Shine. Na tuto knihu jsem narazila, když jsem projížděla seznam jejíh knih, a obálka se mi hned na první pohled získala, ale knih nemá moc vysoké hodnocení, takže nevím, nevím. Určitě si budu chtí knihu ale jednou přečíst, abych věděla, jestli na knize není hezká jen ta obálka.
 
Winterspell | Goodreads

Tahle obálka je trošku zvláštní, ale mě se líbí. Kniha na mě vyskočila na Goodreadsu náhodou. Podle obálky, která je jednoduchá, ale trošku zvlátní bych si ji v knihkupectví asi nevybrala. Ale něčím si mě ta obálka získala, možná to bude tím pozadím. Dále mě pak zaujalo jméno hlavní hrdinky a to je Clara. Říkala jsem si, no ne, ona se jmenuje jako Clara, tak to si musím přečíst. Kniha ještě nevyšla, ale myslím, že má vyjít začátkem příštího měsíce, tak uvidím, možná si ji seženu, možná ne.
 
Life After Life | Goodreads

Tahle obálka se mi hodně líbí, a na knihu jsme také narazila náhodou. Když jsem ji poprvé uviděla, říkala jsem si, ten název mi něco říká. Přeložila jsem si to do češtiny jako Život po životě, a hledala jsem jestli tu knihu nenejdu. Nakonec jsem ji přece jen našla, s jiným názvem, ale ta obálka českého vydání, to je prostě strašný. Kdybych na knihu narazila někde v knihkupectví, tak bych si ji rozhodně nevšimla.
 
The Whispers of the Fallen | Goodreads

Tahle obálka mě zaujala svojí kombinací černé a červené barvy. Jelikžo jsme se ve škole nedávno naučili teori barev, tak už vím, proč se mi to tak líbí. Černá společně s červenou jsou znakem pro revoltu, neboli revoluci. Nečetla jsem zatím anotaci, ale jedna známá zahraniční booktuberka Sasha, si knihu velmi oblíbila, a dala ji plný počet hvězdiček.
 
Mortal Danger | Goodreads

Tahle obálkas e vám pravděpodobně bude líbit nejvíc ze všech. Jelikož je taková jednoduchá, nepřeplácaná. Nevím o příběhu nic, jelikož, jak jinak, jsem anotaci nečetla. Ale podle obálky bych si knihu určitě nenechala ujít, i když hodnocení knihy není příliš vysoké.
 
A Breath of Frost | Goodreads

Tahle obálk mě nejdříve zaujala názvem, a následně obálkou, která se k tomu názvu skvěle hodí. O knize nic nevím, jelikož jsem anotaci nečetla, ale hodnocení na Goodreadsu nevypadá špatně, tak uvidím, jestli si knihu seženu.
 
The Queen of the Tearling | Goodreads

Tuhle knihu určitě znáte, nebo jste o ni slyšeli. Možná ji znáte pod názvem Královna Tearlingu a s českou obálkou. Tuto knihu totiž brzo vydá nakladateství Yoli. Já osobně jse na knihu docela zvědavá, ale mrzí mě, že nakladatelsví použilo tu druhou obálku, protože ta, kterou vidíte nahoře je podle mě mnohem lepší a hezčí.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide