Letem obálkovým světem #7

května 22, 2015

 
Tento projekt pochází z dílny Shax.
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.

 
The Jewel | Goodreads
Na tuto obálku jsem narazila náhodou, a zaujala mě. Zatím jsem nečetla anotaci, a o příběhu nic nevím, ale obálka hned na první pohled zaujme. Uvidíme, třeba si po knize jednou podívám, i když nemá moc vysoké hodnocení. Až teprve teď, pár dní poté, co jsem ten článek napsala, jen si uvědomila, že ta kniha ještě vůbec nevyšla, a proto má tak nízké hodnocení, jelikož ji hodnotili jen ti, kteří ji četli, ještě před vydáním.
 
A Shard of Ice | Goodreads

To samé, jako u knihy The Jewel, je i zde. Obálka této knihy na mě vyskočila na Goodreadsu a hned mě zaujala maskou, jakou má divka na obličeji. O příběhu samozřejmě nic nevím, ale obálka knihy je opravdu pěkná, a hodnocení je také dobré.
 
Vain | Goodreads

O této knize už vím delší dobu, hned jak jsem ji uviděla hrozně se mi zalíbila obálka a dívčiny šaty. Jak už je u mě samozřejmé, můžu příběh soudit jen pouze obálky, které je opravdu úžasná. K tomu má opravdu vysoké hodnocení, takže uvidíme, třeba si ji jednou pořídím.
 
The Girl at Midnight| Goodreads

Tato kniha má vyjít až příští rok v dubnu, ale už byla zveřejněna obálka, která je úžasná. Hrozně se mi líbí fialová barva, a na této knize je prostě úžasná. Pokusím se si knihu sehnat, hned jak vyjde.
 
Na hraně zapomnění | Goodreads

Na tuhle knihu jsem hodně zvědavá, má docela vysoké hodnocení na Goodreasu, a každého hned zaujme obálkou. Hrozně se mi líbí dívčiny vlasy, ale to zdobné Z mi do toho názvu nějak nesedí, to se mi tam líbí míň.
 
An Ember in the Ashes | Goodreads

Tato kniha má také vyjít až v dubnu příští rok, a stejně jako kniha The Girl at Midnight, již byla zveřejněna její obálka, a hned mě zaujala. K tomu mě docela překvapilo, že knihu už někteří hodnotili, a hodnocení knihy je vysoké. Takže uvidíme, třeba si knihu příští rok pořídím.

Shine | Goodreads

Tuto knihu jsem objevila náhodou a obálka mě zaujala. Jelikož na ni dominuje jen to poupě. Obálka mě zaujala, ale hodnocení knihy není velké. Ale neměla bych ji soudit, když o ni nic nevím, možná si ji jednou přečtu, a udělám na ni svůj názor.
 
Clarity | Goodreads

Tuto knihu jsem objevila v článku blogerky Milenne. Obálka knihy mě opravdu zaujala a anotace také nezní špatně. I když hodnocení knihy není příliš vysoké, podle obálky můžu soudit, že kniha bude opravdu zajímavá.
 
Selekce | Goodreads

Na tuto knihu se strašně moc těším! Chtěla jsem si ji pořídit už dříve v angličtině, ale když jsem se dozvěděla, že vyjde v češtině, rozhodla jsem se počkat. Hned první, co vás na celé série zaujme jsou obálky, ty jsou prostě nepřehlédnutelné. Hodnocení knihy je vysoké, a já se těším až si knihu přečtu, a udělám na ni svůj názor.
 
Suspicion | Goodreads

Tuto knihu jsem objevila náhodou, a hrozně se mi zalíbila obálka, hlavně proto, že je fialová. O příběhu nic nevím, ale obálka knihy je opravdu pěkná. A stejně jako u knihy The Jewel,jsem si až teď uvědomila, že ta kniha ještě nevyšla, ale hodnocení má opravdu vysoké, i když ji četlo jen pár lidí.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide