Letem obálkovým světem #4

května 22, 2015

 
Takže, tento projekt pochází z dílny Shax.
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.

 
The Faerie Ring | Goodreads

Na tuto knihu jsem narazila díky recenzi na webu Knižní vesmír. Hned mě zaujala obálkou, a po dočtení recenze jsem si řekla, že to nemusí být špatná kniha, a že bych se po ní měla podívat a sehnat si ji. Nakonec jsem si přece jen knihu sehnala, a doufám, že si na ni jednou najdu čas.
 
Auracle | Goodreads

Tak tuhle knihu moc, moc, moc chci, ale nemůžu ji nikde sehnat. Jen se podívejte na tu obálku, no není úžasná? O knize jsem dozvěděla díky recenzi Kate a hrozně mě ta kniha zaujala.
 
Angelfire | Goodreads

Tahle kniha si mě získala hlavně obálkou, která je opravdu pěkná. O knize nic nevím, zatím jsem nečetla anotaci, takže můžu soudit jen podle obálky, která mě na první pohled zaujala, takže se po knize podívám, snad to nebude děsný.

Oheň | Goodreads

O této knize jste již už určitě slyšeli, nebo jste alespoň viděli ty obálky. Zrovna tato obálka je obálka třetího dílu ze série Čistý. Mě se všechy ty obálky moc líbí, ale hlavně mě zaujala tato obálka, jelikož je červená a je na ní pegas. Možná si někteří z Vás dokonce všimli, že tyto obálky jsou velmi podobné jako originální obálky série Jsem roztříštěná, na které jsou také oči.

První stříbrná kniha snů | Goodreads

Tak tahle obálka je fantastická. A dokoce má taky oko. Kniha mě hlavně zaujala obálkou, a pak autorkou, o které jste určitě všichni slyšeli - Kerstin Gierová, autorka série Drahokamy. Sérii Drahokamy jsem ještě nečetla, ale na tuto knihu se strašně moc těším, věřím, že to budu určitě skvělá kniha.
 
Shadow and Bone | Goodreads

O této knize se nějak moc v poslední době na Goodreadsu mluvilo. Mě si kniha hned na první pohled získala obálkou, která je jednoduchá a moc pěkná. K tomu hodnocení také nemá špatné, takže jsem si řekla, proč knize nedat šanci, nemusí být špatná.
 
Article 5 | Goodreads

Na tuto knihu jsem narazila díky Snow Fairy, která si knihu koupila, a já jsem uviděla fotku knihy. Ta obálka mě naprosto dostala. I když nemá tak dobré hodnocení jako kniha Shadow and Bone, myslím si, že kniha nebude špatná. Dokonce jsem si knihu našla a v brzké době si ji chystám pořídit, tak uvidíme.
 
Glow | Goodreads

O této knize jsem dříve ani nevěděla, všimla jsem si ji až tehdy, když Lucy zveřejnila tuto obálku, když ji malovala. Hrozně se mi ta obálka líbila, a když jsem se na podívala pořádně, všimla jsem si autorky. Tahle autorka napsala knihu Mlhovina, která vyšla u nakladatelství Knižní klub, a právě tato kniha - Glow - je kniha Mlhovina, jen má originální obálku, která je rozhodně lepší než ta česká.

Of Poseidon | Goodreads

Na knihu jsem narazila na Goodreadsu, ta obálka se mě získala, a pak jsem si uvědomila, že je to kniha zaměřená na mořské panny, jo opravdu. Takže jsem si řekla, páni, tohle bude super. A nedávno jsem objevila na Youtube recenzi celé série od jedné známé booktuberky Kassidy v angličtině. Série nakonec od ní získala moc pěkné hodnocení, a ještě víc mě na knihy nalákala, takže si je určitě nenechám ujít.


Gravity | Goodreads

Tak tahle kniha bude absolutně úžasná. Jen se podívejte na tu obálku, dokonalost. O knize jsem se dozvěla od Majky, která mě upozornila na její recenzi. Její recenzi jsem si přečetla, a bylo jasno, tu knihu prostě musím mít, nakonec jsem si ji sehnala, a moc, moc si přeju ji co nejdřív přečíst.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide