Letem obálkovým světem #23

května 23, 2015

Tento projekt pochází z dílny Shax,
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.

Glimmerglass | Goodreads

Tato kniha mne zaujala svou jednoduchostí a lehkostí a hlavně tím, jak moc mi připomínala obálku knihy Loď mezi hvězdami, i když mezi nimi je zásadní rozdíl v tom, že na obálce knihy Loď mezi hvězdami je obličej dívky a chlapce, ale u této je jen pouze dívčí obličej. Mimo to, kniha si mne získala nejen svou krásnou obálkou, ale i dobrým hodnocením, které si odnesla od bloggerů, kteří knihu přečetli, takže jsem na tuto knihu opravdu zvědavá.

Me and Earl and the Dying Girl | Goodreads

K této knize jsem se dostala čistě náhodou. Již před nějakou dobou jsem viděla na blogu jedné mé oblíbené bloggerky, teď netuším jestli to byla recenze či unboxing, právě tuto knihu, která si mne na první pohled získala svou pěknou, hezky barevně sladěnou obálkou. Nedávno jsem zjistila, že na motivy této knihy vzikl film. Nevěděli jste o tom? Já bych asi o tom také nevěděla, ale sleduju pár stránek, a na jedné jsem objevila trailer a tento film a jsem z něho úplně hotová! Ten film vypadá skvěle, ale bohužel, k nám do kin se pravděpodobně nedostane, ale to mi nezabrání v tom, abych si ho sehnala jinak, a stejně tak se podívala po jeho knižní předloze.

True Colors | Goodreads

Obálku této knihy jsem objevila náhodou. Získala si mne na první pohled svou krásnou obálkou, kde je tedy hlavní ona dívka s maskou. Já dávám přednost jiným obálkám, ale tahle měla své okouzlo a já jsem prostě nedolala. Anotaci knihy jsem si ještě nečetla, ale obálka si mne jednoznačně získala, její barevná kombinace je opravdu hezká, takže jsem si řekla, že se po knize podívám.

Everything That Makes You | Goodreads

Na tuto knihu jsem narazila náhodou a hned na první pohled mě okouzlila svou obálkou, která je naprosto odlišná od těch, co jsem zatím viděla. Knihu jsem vám již přestavila v článku Knižní přání, kde jsem překládala anotaci. Takže to je byl další důvod, proč mě knize naprosto dostala. Nyní již kniha vyšla, takže jsem se rozhodla se po knize podívat a přečíst si ji, i když má angličtina není zase tak skvělá.

Jackaby | Goodreads

O této knize jsem se dozvěděla od jedné bloggerky, kterou sleduji na Goodreads. Dala si totiž do to-read listu s tím, že si chce knihu přečíst, až vyjde v češtině. Dala jsem si ji také do to-read listu, i přes to, že jsem netušila u jaké nakladatelství vyjde, protože si mě naprosto získala svou úžasnou obálkou. Nyní již vím, že kniha vyjde u nakladatelství Host, a to velmi brzy, takže se na ni těším, a jsem velmi ráda, že nakladatelství ponechalo tuto obálku.

Dead to the World | Goodreads

Před nedávnem jsem začala sledovat nový seriál, který je vysílám na televizní stanici CW, iZombie. Opravdu si mě tento seriál získal, takže jsem o něm začala pátrat do hloubky. Zjistila jsem, že předlohou k tomuto seriálu je ve skutečnosti komiks. To zní opravdu skvěle, ale pak je tu maličký problém, seriál a komiks, není jedno a to samé. V seriálu se hlavní hrdinka jmenuje úplně jinak, než v komiksu. I tak se chci ale do komiksu jednou pustit, protože už jen ta obálka vypadá opravdu skvěle, takže věřím, že i obrázky uvnitř knihy také budou.

Undertow | Goodreads

Tato kniha si mne hned získala svou obálkou, na které je dívka pod vodou. Obálky s touto tématikou jsou jedny z mých nejoblíbenějších, třeba jako obálka knihy Ten Tiny Breaths nebo Of Poseidon. Nejen ona tématika obálky je skvělá, ale i ty dívčiny šaty jsou opravdu hezké a moc se mi líbí ona barevnost, takže jsem si si knihu dala do svého to-read listu a jednou se po ni chci poohlédnout.

Under Different Stars | Goodreads

Další obálka, na které je dívka pod vodou. Jako bych na ty obálky začala mít štěstí. Stejně jako obálka knihy Undertow i tato je naprosto skvělá a má opravdu skvělé hodnocení, takže doufám, že se k ní jednou dostanu.

Pod sněhem | Goodreads

Aby těch anglických knih tady nebylo až moc, tak se tu přeci jen objevila alespoň jedna česká kniha. Kniha Pod sněhem si mne okamžitě získala svou překrásnou a jednoduchou obálkou, a když jsem ji pak viděla naživo, byla jsem z ní naprosto paf. Na Goodreads má kniha opravdu skvělé hodnocení, takže doufám, že se k ní i já jednou dostanu, a snad to bude dřív než později.

Kaleidoscope Hearts | Goodreads

O této knize jsem se dozvěděla od bloggerky Snow Fairy, a hlavně díky její recenzi na tuto knihu. Nejen kvůli její recenzi mě kniha zaujala, ale mohla za to i její krásná obálka. Knihu jsem si dala do to-read listu a řekla jsem si, že si knihu jednoho dne chci přečíst, ale pak jsem zjistila jednu opravdu zajímavou věc. Tato kniha vyjde v češtině, ale po pravdě, vůbec netuším u jakého nakladatelství, ale to nevadí, já to jednou přeci jen zjistím, jen doufám že ponechají originální obálku.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide