Letem obálkovým světem #21

května 23, 2015

 
Tento projekt pochází z dílny Shax,
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.


Some Quiet Place | Goodreads

Na tuto knihu jsem narazila náhodou na Goodreads, když jsem hledala nějaké obálky do Letem obálkovým světem, a právě tak jsem narazila na tuto obálku. Hned první čím si mě kniha získala byla právě ta žena v šatech, která je opravdu boží, něco podobného jsem ještě neviděla, a následně se mi zalíbila i kompozice celé obálky a barevnost. Takže jsem si knihu okamžitě dala do to-read listu, a doufám, že si ji jednoho dne přečtu.

Ivan je jen jeden | Goodreads

O této knize jsem se dozvěděla právě díky její nádherně roztomiloučké obálce, která si mě prostě okamžitě získala. Nejdřív jsem ji našla v originále, tedy v angličtině, a když jsem zjistila, že kniha vyšla i v češtině, skákala jsem až do stropu, no vážně. A pak jsem objevila jednu skvělou recenzi od Katherine, která mě prostě překecala k tomu, abych si knihu přečetla, a já si slibuji, že jednoho dne to vážně udělám

Towering | Goodreads

Nedávno jsem četla knihu Netvor od stejnojmenné autorky, která se mi opravdu líbila, takže jsem se podívala po dalších autorčiných knihách a objevila jsem Towering, která mě okouzlila svou obálkou a příběhem. Stejně jakou Netvor, který byl na motivy pohádky Krásky a zvířete, je kniha Towering na motivy pohádky Locika. Nyní na mě kniha čeká v tabletu a já se na ni opravdu moc těším.

Six of Crows | Goodreads

Na tuto knihu jsem před nedávnem narazila na Goodreads, a okamžitě mě dostala. Krásná obálka, nepřeplácaná a hezky barevně sjednocená, myslím, že se mi nemůžete divit, že jsem se do ni tak trochu zakoukala. Tuto knihu napsala autorka trilogie The Grisha, která vám pravděpodobně nebude nic říkat, ale obálky z této série jsou naprosto úžasné, a stejně tak jsou knihy výborně hodnocené a já si je chci také někdy přečíst, takže tím pádem, rozhodně nemůžu opomenout její novou knihu, na kterou jsem také velmi zvědavá.

Stormdancer | Goodreads

I na tuto knihu jsem na Goodread narazila náhodou. Hned na první pohled mě zaujala svou barvností, jelikož je na ní bílá a červená, a já právě tuto kombinaci mám velmi ráda, takže okamžitě jsem si dala knihu do to-read list, a doufám, že si ji někdy pořídím a posoudím tentokrát ne podle obálky.

The Rest of Us Just Live Here | Goodreads

Nová kniha od autorka Patricka Nesse, který napsal knihu Volání netvora a trilogii Chaos, nemůže uniknout žádnému fanouškovi, a co potom tomu, kdo jeho knihy zatím nečetl, jako napřiklad já. O autorovi vůbec nic nevím, jak jsem již zmínila, ani jednu jeho knihu jsem nečetla, ale k této knize mě přivedla krásná obálka, která rozhodně nevypadá špatně. Knihu mám v to-read listu a jednoho dne doufám, že si ji přečtu.

Insurgent | Goodreads

Přiznávám se! Nezabíjejte mě, ale on ten Čtyřka na té obálce vypadá naprosto fantasticky, prostě a jednoduše, nemohla jsem mu odolat. Po pravně já si myslím, že filmové obálky u této sérii naprosto předčí jejich normální obálky, které jsou také pěkné, ale na tu filmovou verzi to nemá, a zvláště, když je na ni Čtyřka. Já jsem ještě druhý díl Divergence, tedy Rezistenci, nečetla, ale brzy se na ni chystám a stejně tak i na film, který brzo začíná v kinech.

The Distance Between Lost and Found | Goodreads

Jednoznačně, tato kniha mě okouzlila svou krásnou obálkou, na kterou se prostě nedokážu vynadívat, je opravdu úžasná. Anotaci knihy jsem si zatím nečetla, ale ta obálka mě prostě přiměla k tomu, abych si knihu dala do to-read listu a jednoho dne si ji přečetla, takže snad jednou.

Better Than Perfect | Goodreads

U této obálky mne zaujala kontrast barev, kde je nejvíce barevný právě ten kabát, co má ta ženská na sobě, a právě on ke knize hlavně upoutá pohled kolemjdoucího či čtenáče. Stejně jakou u obálky knihy The Distance Between Lost and Found, jsem prostě nemohla odolat, a knihu si dala do to-read listu, tak uvidím, zda si ji dřív nebo později seženu a přečtu.

Through the Woods | Goodreads

Na tuto knihu jsem narazila náhodou a okamžitě si mě získala, jelikož je barevně kombinovaná mými oblíbenými barvami, bílou a červenou, a k nim se ještě přidává černá, která mi k této obálce opravdu sedí. Stejně jako u předchozích dvou knih, mohu tuto knihu soudit zatím jen podle obálky, takže jsem si knihu dala do to-read listu, a jednou bych si ji chtěla přečíst, tak snad nebudu zklamaná, ale od booktube Jesseho vím, že se nemám čeho bát, jelikož jemu se tato kniha velmi líbila a on si také velmi vychvaluje.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide