Letem obálkovým světem #20

května 23, 2015

 
Tento projekt pochází z dílny Shax,
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.

 
Awoken | Goodreads

O knize Awoken jsem se dozvěděla náhodou, objevila jsem ji na Amazonu zadaromo, takže bylo hned jasné, že ji okamžitě beru. Nic jsem o knize nevěděla, anotaci jsem si nečetla, ale obálka knihy si mne opravdu získala na svou stranu, takže nebylo co řešit. Nejvíc se mi na této obálce zalíbila její kompozice a následně použité barvy a ta dívka uprostřed. Celá tato obálka mi více měné připomíná obálku knihy Vodní andělé, která je stejně výstižná jako obálka knihy Awoken.

When It Rains | Goodreads

Ke knize When It Rains jsem se dostala čistě náhodou. Koukala jsem na fan blogy, které se věnují překladům a na tuto knihu jsem tam narazila. Hned na první pohled si mne získala obálkou, která opravdu hezky graficky a barevně řešená, že jsem nemohla odolat a knihu jsem si dala do to-read listu. Zda si ji přečtu ve fan překladu, nebo si ji seženu v originále to ještě nevím, ale rozhodně si ji nenechám ujít a brzo si ji přečtu.

Tides | Goodreads

Tato obálka mne zaujala svou jednoduchostí a hlavně tím tuleňem, který je na obálkce. Dle mého názoru, se ten tuleň k této obálce neskutečně hodí, a klidně můžu říci, že kdyby tam nebyl, ani bych si této obálky vůbec nevšimla, protože on byl první, co mě na této obálce zaujalo. Takže kniha díky své krásné obálce nakonec skončila u mě v to-read listu a stoprocentně si ji v brzké době seženu, abych zjistila, o čem vlastně tato kniha je.
 
A Court of Thorns of Roses | Goodreads

Na knihu A Court of Thorns of Roses mne zlákala opravdu krásná obálka, která je mimochodem pojata tak, že je kreslená, což je nyní velmi úžasné, jelikož se tímto nechce obtěžovat a rozhodne se obálky udělat přes počítač a dopadne to jak jinak, než špatně. Od této autorky vyšly v zahraničí již její tři knihy ze série Throne of Glass, které se jak mi, češi, tak i našei sousedé, dočkáme v překladu. U nás práva na tuto sérii zakoupilo nakladatelství CooBoo, takže doufám, že se dočkáme originálních obálek, které jsou opravdu povedené.
 
The Orphan Queen | Goodreads

Stejně jako u předchozích knih, i na tuto knihu mne zlákala krásná obálka. Nejen knihy od autorky Sarah J. Maas jsou opravdu pěkné, ale i autorka knihy The Orphan Queen má pár trumfů, co se týče obálek v záloze. Její známá trilogie Newsol, mé také nesmírně krásné obálky, které každého hned upoutají. Je škoda, že se této série nedočkáme v češtině, protože já bych o ni opravdu velmi stála stejně tak i o sérii The Orphan Queen.
 
The Start of Me and You | Goodreads

O této knize jsem se dozvěděla náhodou. Jedna známá překladatelka, a zároveň má oblíbená překladatelka, která přeložila sérii V Ringu, tuto knihu měla na Goodreads přečtenou, a byla z této knihy opravdu nadšená. Mě na první pohled zaujala krásná, taková letní, romantická obálka, takže hned bylo jasno, dobré hodnocení k tomu nádherná obálka, a kniha už mazala do to-read listu, teď si knihu jen pořidít a přečíst si ji, abyc si na ni udělala svůj vlastní názor.

Tonight the Streets Are Ours | Goodreads

I o této knize jsem se dozvěděla díky její krásné obálce, a pak zvláště díky její autorce. Leile Salesové u nás již vyšla její první kniha, a to kniha Tato píseň ti změní život. Já osobně jsem na tuto knihu neskutečně moc zvědavá, a velmi se na ni těším, ale stejně tak se těším i na knihu Tonight the Streets Are Ours, kterou jsem si dala do to-read listu, a snad se k ni brzo dostanu.
 
Fairest | Goodreads

Tak alespoň jedna kniha, na kterou jsem nenarazila náhodou, a tou je kniha Fairest od mé oblíbené autorky Marissy Meyer, autorky tetralogie Měsíční kroniky. Stejně jako u předchozích dílů, je i tato obála neskutečeně moc povedená, a já se do čtení této knihy nesmírně moc těším, zvláštně když se ji dočkáme v českém překladu někdy během tohoto roku a příští rok pak Winter, poslední díl, já ho chci teď!

The Ghosts of Heaven | Goodreads

Na knihu The Ghost of Heaven jsem narazila na Goodreads náhodou, a hned na první pohled mě zaujala svou barevnou obálkou, a právě těma točitýma schodama, kterých si ale všimne každý. O knize nic nevím, takže ji zatím mohu soudit jen podle obálky, která si mne hned získala, a pravděpodobně nejen mě, ale většinu čtenářů.
 
Unbeautiful | Goodreads

O této knize jsem se dozvěděla díky Kerris, která měla knihu na Goodreads rozečtenou, a byla ze čtení této knihy opravdu velmi nadšená a následně paf, protože její konečné hodnocení je plný počet, tedy pět hvězd. Mě hlavně na první pohled zaujala obálka knihy, která je více méně tmavší, takže ta dívka jde do pozadí a v popředí nám zůstává jen ten motýl a pak následně název knihy a jméno autorky. Hned poté, co Kerris tuto knihu dočetla a dala ji plný počet jsem věděla, že si tu knihu musím pořídit, a tak se i stalo, a nyní na mě čeká v tabletu, ale kdo ví, kdy se já k ní dostanu.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide