Letem obálkovým světem #2

května 22, 2015

 
Takže, tento projekt pochází z dílny Shax.
Projekt spočívá v tom, že vám z ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.
 
 
Dcera sněhu | Goodreads

Tato kniha mě rozhodně zaujala svou obálkou, a pak anotací. Po přečtení anotace jsem věděla, že tuto knihu chci, a má kamarádka mi udělala ohromnou radost když mi ji dala k narozeninám, snad ji co nejdřív přečtu.

Splintered | Goodreads

Musíte uznat, že tato kniha má úžasnou obálku. O knize jsem se dozvěděla až když nakladatelství CooBoo napsalo na facebookovou stránku, že tuto knihu vydají, a já mám neskutečnou radost, protože ta obálka je fakt úžasná, a doufám, že mě kniha nezklame.

Hvězdy nám nepřály | Goodreads

Hvězdy nám nepřály s filmovou obálkou, nádhernej pohled na tuto knihu. Musím si ji sehnat. K tomu jsem ostuda, o knize se hodně mluví a s kamarádkou jsme se byly v kině podívat na filmové zpracování, které bylo mimochodem super, a bulela jsem od poloviny až do konce, ale já ji prostě ještě nemám přečtenou, musím si ji co nejdřív přečíst.

The Sky is Everywhere | Goodreads

Další kniha, kterou nakladatelství CooBoo plánuje vydat! Doufám, že nakladatelství ponechá tuto obálku, protože hned, na první pohled zaujme. Nezbývá mi nic jiného než doufám, že se vydání dočkáme, co nejdřív, protože jsem na ni hodně zvědavá.

Endless | Goodreads

Ta obálku je úžasná, jak jinak že. O knize jsem se dozvěděla na blogu u Kath, která knihu přečetla a líbila se jí. Mě kniha zaujala obálkou, a tím, že u Kath zabodovala si mě získala ještě víc, takže si knihu musím sehnat - v angličtině, v češtině se neplánuje vydat, ale mě to nevadí.

Struck | Goodreads

Jak jinak i tahle obálka je úžasná. Na Goodreadsu jsem u knihy narazila i na trailer ke knize, a ten si mě získal, takže si knihu chci přečíst, i když bude v angličtině, protože se její vydání neplánuje, škoda.

Impostor | Goodreads

O knize jsem se dozvěděla, když si ji sehnala Adelle a pokud vím, tak ji četla, ale získala od ní docela nízké hodnocení. Ale mě to neodradilo, na knihu si chci udělat svůj názor, až si ji seženu. K tomu ta obálka není špatná, mě na první pohled zaujala.

Alienated | Goodreads

Tato kniha má fakt úžasnou obálku, která hned zaujme, to musíte uznat. Mě zaujala, a když jsem hledala po netu jestli někdo četl, narazila jsem na blog Majky Danihelové (Lyn von Nightlight), která knihu četla, ale byla z ní zklamaná. I přes to si chci tuto knihu přečíst, jen si ji musím sehnat.

Juliet Immortal | Goodreads

Na tuto knihu jsem nedávno narazila na blogu Kath, která tam zveřejnila recenzi zrovna na tuto knihu. Celá ta kniha je o Julie a Romeovi, a já mám příběh Romea a Julie hrozně ráda, takže jsem se rozhodla si tu knihu sehnat, udělám pro to cokoli, ale já ji chci, fakt moc. K tomu ta obálka je úžasná, nemůžu se na ni vynadívat.

Talon | Goodreads

Na tuto knihu jsem narazila náhodou na goodreadsu, hledala jsem tam knihu Železný král od této autorky, a objevila jsem její novou knihu, která vyjde v říjnu tohoto roku v angličtině. K tomu tahle kniha je o dracích, takže to bude zajímavý, a má nádhernou obálku.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide