Letem obálkovým světem #18

května 23, 2015

 
Tento projekt pochází z dílny Shax,
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.
 
 
Masque of the Red Death | Goodreads

Na této obálce mne zaujal kontras barev černé a červené. Jak již už víte, já mám ráda kontrast barev černé a červnení nebo bílé, takže se není čemu divit, že si mne tato obálka získala, i když to její písmo si mne zas tak moc nezískalo. Ale i tak si knihu v brzké době asi nepřečtu.

Darkness Before Dawn | Goodreads

U této obálky mne zaujala hlavně ta dívka na obálce, říkala jsem si, tu jsem již někde viděla, ale za boha jsem nemohla přijít kde. Až mi to najednou docvaklo, vždyť je to Luce, z obálky Muka, druhého dílu Andělů od Lauren Kate. Zajímavý, opravdu, série Andělé má velmi hezké obálky, takže i přes to, že je tato tak trochu od nich okopírovaná, je také moc pěkná, a já si knihu chci přečíst, i když nevím kdy to bude.

Love Nouveau | Goodreads

Tak ta dívka na obálce to musela schytat od painballových barev. Ale vážně, tak je tak barevná, až je to naprosto úžasný a originální, že se mi to prostě muselo zalíbit. Jenže je maličnej problém v tom, že to styl písma je špatný a nečitelný, ale ta dívka je super. Na knihu jsem zvědavá, takže se po ni podívám.

The Law of Moses | Goodreads

Tato obálka mne zaujala svou jednoduchostí a ladností, jelikož jsou na ni jen odstíny modré barvy, a pak ten kontrast. Kontrast zastřenosti u obličeje toho chlapa, který na nás kouká jako kdyby nás chtěla zabít pohledem. Chvíle poté, co jsem objevila obálku této knihy, si ji jedna bloggerka přečetla, aby zní nadšená, takže dám na její doporučení, a po knize se určitě poohlédnu.
 
Mechanica | Goodreads

Tak tahle obálka si mne získala hned na první pohled, jako kdyby ji někdo vystřihnul z nějaké pohádky, ale vážně to musíte uznat. Máme na ni princeznu a zámek, takže se určitě o nějakou pohádku jednat bude, a já se přiznám, já už po knize koukala, ale zatím mohu soudit jen podle obálky, a ta vypadá hodně dobře, takže si knihu určitě brzo seženu.

Dissonance | Goodreads

Na této obálce mne zaujala hlavně fialová barva, tedy to pozadí. Já mám hrozně ráda fialovou barvu, takže obálka této knihy si mne hned získala, a následně jsem se pořádně podívala na ty dívky, a zjistila jsem, že je to jedna a ta samá, jen ta hlavní je výraznější než ty zbylé, které jsou zasazené do pozadí. Soudě podle obálky, vypadá kniha opravdu dobře, ale na to, že bych si ji v brzké době pořídila to nevidím.

Unravel | Goodreads

Na tuto obálku jsem narazila náhodou, a hodně mě zaujalo, jak je jednoduchá a vlastně ani moc výrazná. Jedná se jen o dívku, která byla zrcadlená, ale osobně si myslím, že to parádní, a ne moc často je to vidět na obálkách knih. Takže jsem si řekla, že tu si rozhodně chci přečíst, takže se po knize určitě poohlédnu.

Magonia | Goodreads

Tak tato kniha mám naprosto, ale naprosto užasnou obálku, na které je nejdominatnější právě to peříčko, které ale nemá obyčejné barvy, ale nýbrž barvy společné s obálkou, tedy modrou a žlutou, což mě hned zaujalo. Můžu knihu soudit zatím jen podle obálky, která už to u mě naprosto vyhrála a získala si mě, ale na to, že bych si knihu pořídila, či přečetla, to zatím nevidím.

Já nejsem neviditelná | Goodreads

Tato obálka mne zaujala svou jednoduchostí, a faktem, že na obálce je pouze dívka z profilu a ještě k tomu je červená, a dále je kolem ní písmo. Osobně musím uznat, že všechny obálky, kterých se ujme nakladatelství dopadnou naprosto na jedničku, a tato také. Jsem z ní naprosto nadšená, a už teď se nemůžu dočkat až kniha u nás vyjde.

Amour Amour | Goodreads

O této knize jsem se dozvěděla o jedné bloggerky, která si ji sehnala a byla z ní nadšená. Já teda nejdříve zkoumala obálku knihy a velmi mne zaujala, až na teda na ten divný nos, co má ta dívka, ale to nevadí, mne hlavně zaujala její barevnost a písmo, takže jakmile jsem přestala zkoumat obálku, přečetla jsem si tu pochvalnou recenzi, a přesvědčila mě natolik, že jsem si knihu sehnala, a nyní na mě čeká v tabletu, kde bude čekat ještě dlouho, než se k ní dostanu.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide