Letem obálkovým světem #17

května 23, 2015

 
Tento projekt pochází z dílny Shax,
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.
 
 
The Final Piece | Goodreads

Na tuto knihu jsem narazila náhodou, a hned na první pohled mne okouzlila krásná obálka. Mne si obálka získala svou jemností a tím, že se mi jevila taková romantická. Obálka si mne opravdu okouzlila, takže jsem si knihu dala do to-read listu, a jednou bych si ji chtěla přečíst.
 
Losing Me Finding You | Goodreads

Na této obálce mne zaujaly hned ty propletené prsty, o kterých jsem si myslela, že jsem je už někde před tím viděla. A nemýlila jsem se, opravdu jsem ty prsty viděla, a viděla jsem je na obálce knihy Lola a kluk od vedle. Následně mne na obálce zaujala barva, tedy fakt, že celá obálka je šedivá, a jen písmo je odlišně barevné. Obálka se mi zalíbila, ale říká se nesuď knihu podle obalu, takže jsem si knihu dala do to-read listu, a rozhodně se po knihe poohlédnu.

End Times | Goodreads

I přes to, že to není nejhezčí obálka, přišla mi nějakým způsobem originální a pěkná, a proto jsem se rozhodla vám ji ukázat. Jak už jsem jistě několikrát zmínila, říká se, nesuď knihu podle obalu, ale i přes to, že se mi obálka líbí, nemám v plánu si knihu v dohledné době přečíst.
 
Kiss Kill Vanish| Goodreads

Na této knize mne zaujala hned na první pohled její barevnost, pozadí černé a kolem písma je to barevné. Následně pak zaujala dívka a písmo, takže bylo jasno, ta obálka si mne prostě získala a já se rozhodla vám ji zde ukázat. I když si knihu v brzké době nechystám pořídit a ani přečíst, dala jsem si ji do to-read listu, a jedno dne se ke knize snad dostanu.
 
The Glitter Scene | Goodreads

Tato obálka mne zaujala svoji jednoduchostí a barvami, které k sobě skvěle ladí, takže se nedivím, že jsem se do obálky opravdu zakoukala. Takže jsem si knihu dala do to-read listu, a jednou bych si chtěla knihu přečíst, i když to pravděpodobně nebude brzo.
 
A Girl Called Fearless | Goodreads

Na této obálce mne zaujalo její rozdělení na dvě poloviny, že i to písmo je rozdělená a každá polovina je jinak graficky udělaná, i barevnost názvu. Mne si obálka získala, ale na to, že bych si knihu přečetla to nevidím.
 
The Secret Book of Sacred Things | Goodreads

Na této obálce mne zaujala její jednoduchost a grafické zpracování. V podstatě se obálka knihy skládá z tmavého podkladu a bílé písma. Já tento kontrast mezi barvami mám ráda, takže se nedivím, že si mne tato obálka získala. I přes to si ale knihu nepřečtu, protože mám na seznamu spoustu knih, které bych si přečetla radši.
 
Feral | Goodreads

Na této obálce mne zaujala její zastřenost, to jak je rozmazaná, a vlastně není moc dobře poznat, kdo na obálce je. Kniha vyšla tento rok, a podle hodnocení asi není moc dobrá. I když já na toto hodnocení koukám, neberu ho moc vážně pokud mě kniha zaujme, a v tomto případě mne kniha zaujala, takže se po ni podívám, a zjistím jak se mě bude líbit.
 
Nil | Goodreads

Podle obálky soudím, že děj se bude odehrávat někde u řeky Nil, ale netuším jestli se pletu. A právě tato mne zaujalo, a to není to jediné, zaujalo mě, že je vlastně kniha v odstínech modré. Já mám modrou barvu ráda a hlavně Egypt a všechno okolo něho, takže si tuto knihu rozhodně nenechám ujít.
 
In the Cleft Joy Comes In the Mourning | Goodreads

U této obálky mne zaujala jeji jednoduchost, klidnost, ale zároveň i smutek. Prostě to ve mne vyvolalo tolik pocitů, že jsem vám obálku prostě musela ukázat. Obálka si mne získala, ale netuším jestli si knihu v brzké dob přečtu, ale chtěla bych.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide