Letem obálkovým světem #16

května 23, 2015

 
Tento projekt pochází z dílny Shax,
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.

 
The False Prince | Goodreads

Na této obálce mne zaujalo to, že je jednoduchá a nepřeplácaná, takže nebylo divu, že si mne obálka získala. Ta koruna vypadá opravdu úžasně a barvy opravdu skvěle ladí s písmem, já opravdu nevím co říct víc, tak obálka je opravdu úžasná. Takže jsem si knihu dala do to-read listu a rozhodně bych si chtěla knihu jednoho dne přečíst, což v mém případě brzo nebude.

Lost in Wanderlust | Goodreads

U této obálky mne zaujala právě světlost, kterou obálka více méně dominuje. O knize po pravdě vůbec nic netuším, ale ta obálka si mne opravdu získala, ale na to, že bych si knihu chtěla přečíst, tak na to to nevidím.
 
Beware the Wild | Goodreads

Na tuto knihu jsem narazila náhodou, a musím uznat, že ta obálka vypadá vážně dobře, nemůžu se na vynadívat. Hrozdě se mi zalíbil kontrast bílého písma a tmavého pozadí. Obálka knihy si mne získala, takže jsem si knihu dala do to-read listu, i když netuším, jestli bych si knihu chtěla přečíst, kdo ví, třeba si jednou knihu přece jen přečtu.
 
That Night | Goodreads

Tato obálka mne zaujala tím, že obálce dominuje ten jeden velký list a další dva jsou malé a v pozadí. K tomu se mi zalíbilo, že ten velký list je jen tak položen ve vodě. Kniha mne zaujala na první pohled, a tak jsem se rozhodla si knihu dát do to-read listu, ale na tuto knihu jsem opravdu zvědavá, takže se po knize jistě brzo poohlédnu, a snad si ji brzo přečtu.

Minders | Goodreads

Na tuto knihu jsem narazila náhodou a hodně mě zaujala svým stylem, a celkově jak je obálka pojatá. Fakt, že písmo tvoří tu dívku i chlapce mi přišlo originální, takže jsem se rozhodla vám knihu zde ukázat. Podle mého názoru je obálka opravdu povedená, ale vlastně je to jediné, co o ní vím, protože anotaci jsem si nečetla, a na to, že jsem si knihu chtěla přečíst to nevidím, ale kdo ví, třeba si knihu jednou přečtu.
 
The Haven | Goodreads

Tato obálka mne zaujala hned na první pohled, taková jednoduchá, mílá obálka. Hodně se mi zalíbilo, že kniha je jednoduchá a že ji dominuje jen ten motýl. Podle obálky vypadá kniha opravdu pěkně, ale přečíst bych si ji asi nechtěla.
 
Black Moon | Goodreads

Tato obálka mi na první pohled připomínala nějaký historický román, s opravdu krásnými ornamenty. Ty mne vlastně na obálce zaujaly hned, a vážně, jsou opravdu pěkné. Netuším, proč o knize soudím, že je to nějaký historický román, ale asi u toho odhadu prozatím zůstanu, protože na to, že bych si knihu chtěla brzo přečíst to nevidím.
 
Vivian Divine Is Dead | Goodreads

Tato obálka si mne získala na první pohled. Hodně se mi zalíbil styl písma a barevnost, kontrast bílé barvy u slov Vivian Divine is, a černé barvy u slova Dead. Obálka si mne natolik získala, že jsem si knihu dala do to-read listu, i když o knize moc nevím, chtěla bych si ji jedoho dne pořídit a přečíst.

Play of Light | Goodreads

Do této obálky jsem se hned na první pohled zamilovala. Dle mého názoru je to ta nejkrásnější obálka jakou jsem kdy viděla. O knize nic nevím, anotaci jsem si nečetla a ani netuším jaké má hodnocení, ale ta obálka je opravdu nádherná, že jsem si knihu dala do to-read listu, a brzo se po ni poohlédnu a seženu si ji.
 
The Pact | Goodreads

I tato obálka je naprosto nádherná, hned na první pohled mne zaujalo to písmo, a následně te most, pokud je to most, nevím to stroprocentně jistě, kdyžtak mne opravte. Podle obálky můžu soudit, že si kniha získala mou pozornost, takže si knihu přeji přečíst, takže se po ni rozhodně podívám.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide