Letem obálkovým světem #15

května 23, 2015


Tento projekt pochází z dílny Shax,
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.

 
Harry Potter and the Sorcerer's Stone | Goodreads
Harry Potter and the Chamber of Secrets | Goodreads
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban | Goodreads
Harry Potter and the Goblet of Fire | Goodreads
Harry Potter and the Order of the Phoenix | Goodreads
Harry Potter and the Half-Blood Prince | Goodreads
Harry Potter and Deathly Hallows | Goodreads

Všichni určitě znáte sérii Harry Potter, určitě vám není neznámá, možná jste nečetli knih, stejně jako já, ale možná jste viděli filmové zpracování. Já jsem filmy viděla hodněkrát, ale ke knihám jsem se ještě nedostala. Minulý rok, pokud se nepletu, mělo vydání Harryho Pottera výročí, a ku příležitosti právě tohoto výročí se vydal Harry Potter v novém kabálku, čili s novými obálkami. Já když jsem na ty obálky narazila nedokázala jsem jim odolat, hned jsem se do každ zamilovala, takže pro mě bylo těžké rozhodout se, která z obálek je nejhezčí, ale já si myslím, že každá obálka je naprosto úžasná, takže jsem vám chtěla ukázat rovnou všechny. Jednoho dne si seženu komlet Harryho Pottera, a právě v tomto krásném vydání, jen nevím kdy to bude.

Blossoms and Shadows | Goodreads

Na tuto obálku jsem narazila také náhodou a opravdu se mi zalíbila, i když já moc nemám v lásce růžovou barvu, právě na této obálce mi vlastně moc nevadí. Následně se mi na obálce líbí ta vesnička, která se nachází v Japonsku. Stejně tak se celý příběh odehrává v Japonsku a i přes to, že mě to opravdu zaujalo, tak nevím, jestli si knihu chci přečíst.

Perfect | Goodreads

Tato obálka mě zaujala svým krásnými barvami, a faktem, že je zase ve stylu malby, jak u obálky knihy Ink, tak knihy Puddle Jumping. Tato obálka se mi hned na první podle zalíbila, ale že bych si tuto knihu chtěla v dohledné době přečíst, tak to asi ne.

Puddle Jumping | Goodreads

Na tuto obálku jsem narazila náhodou, a hodně mě zaujala, trošku mi obálka svým stylem malby připomíná obálku mé oblíbené knihy Ink. I přes to, se mi obálka zalíbila natolik, že jsem se rozhodla vám ji ukázat, i když není moc originální. Knihu jsem si dala do to-read listu, protože bych si ji chtěla přečíst, i když po pravdě vůbec nevím o čem kniha je, jsem na ni zvědavá.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide