Knižní přání #9

května 20, 2015

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.

 
The Chaos of Stars | Goodreads

Kouzelná novela odehrávající se v Egyptě a San Diegu, jenž zachycuje kouzlo první lásky a nesmrtelných komplikací, týkajících se pravdy o Isadořině rodině. Isadořina rodina nestojí za nic - tak to už bývá, když jste lidskou dcerou pradávných egyptských bohů Isis a Osirise. Je už tak unavená ze soužití s bláznivými příbuznými, kteří jí ani nevěnují krátký pohled. Když se Isadoře naskytne možnost odstěhovat se za svým bratrem do slunné Kalifornie, neváhá ani na minutu. Ale i její nový život skrývá své vlastní problémy a nebezpečné .... komplikace. Isadoře brzy dochází, že si od rodiny nelze jen tak vzít dovolenou. (Anotace je použita z recenze Kate.)

Krásná obálka, pěkná anotace, tak kniha má všechno po čem toužím. Hodně se mi líbí ten nápad egyptských bohů. Vím, že něco podobného napsal i Rick Riordan, a takési to chci přečíst, ale tohle si mě hlavně získalo moc hezkou obálkou. Autorka vám něco možná bude říkat. Autorka napsala série Paranormálové. Já jsem od ní četla jen jednu knihu z té série, ale líbila se mi, líbil se mi styl psaní autorky, takže doufám, že se mi tato kniha, až se mi někdy dostane do ruky, také bude líbit.
 
Throne of Glass | Goodreads

Seznamte se s Celaena Sardothien.

Krásné. Smrtící. Určené pro vznešenost.

V temných, špinavých solných dolech Endovieru, osmnáctiletá dívka si odpykává doživotní trest. Ona je vyškolený vrah, nejlepší svého druhu, ale udělala osudovou chybu: nechala se chytit. Mladý kapitán Westfall jí nabízí dohodu: její svobodu výměnou za jednu velkou oběť. Celaena musí reprezentovat prince ve smrtícím turnaji - bojovat s nejnadanější zloděje a vrahy v zemi. Žít nebo zemřít, bude Celaena volná. Vyhrát nebo prohrát, ona se chystá odhalit svůj pravý osud. Ale bude její Assassinské srdce tát? (Jedná se o můj překlad.)

Tak tady snad není o čem mluvit. Úžasná obálka, anotace, prostě, potřebuju nějakýho sponzora na ty knihy, protože již chci až nějak moc. A tato kniha k nim také patří. Throne of Glass si mě získala obálkou, jak jinak, ale anotace také nezní špatně, takže proč do knihy nejít. Tato kniha vyjde ve slovenšitě příští rok na jaře, a já jim to hodně závidím, protože tuhle knihu bych si hrozně moc přála, aby ji vydali i u nás. Doufám, že se to někdy stane, a pokud ne, tak sáhnu po originálu, nebo po slovenském překladu, příští rok.


Pekáč buchet | Goodreads

ONA

Redaktorka ženského časopisu, expertka na vaření. Miluje nové recepty, oprašuje staré po babičkách, dobrého jídla se nikdy nepřejí a je pro ni středobodem vesmíru. Sama o sobě říká, že je gastrosexuálka. Sport je pro ni nutné zlo, aby nenakynula jako její milované tvarohové buchty. Jmenuje se Klára.

ON

Adrenalinový sportovec. V létě leze po horách, v zimě po zamrzlých vodopádech. Sport je součástí jeho života a nedokáže bez něj existovat. Jeho břišní, zádové, hýžďové, no prostě všechny svaly, podle toho patřičně vypadají. Pekáč buchet může spořádat na posezení a nebude to na něm vůbec vidět. Jmenuje se Matouš. J
e vůbec možné, aby dva takto rozdílné světy fungovaly společně? Stačilo jediné včelí bodnutí a následná prudká alergická reakce, a bylo to. Náhoda je spojila dohromady, a tak na nich můžeme otestovat hned dvě lidová moudra: že láska prochází žaludkem, a že láska hory přenáší. (Anotace je použita z Goodreads.)

Další kniha od Katky Petrusové, jejiž název je naprosto super, a ta obálka, no tak proč ne. Hlavně se mi moc líbí jméno hlavní hrdinky, Klára, jako se jmenuje tady Clara. Na tu knihu se těším jako malé dítě, na každou knihu od Katky se těším jak malé dítě, tak uvidíme, až kniha vyjde, jak se mi bude líbit.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide