Knižní přání #8

května 20, 2015

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 
 
Attachments | Goodreads

Ve dne, dvě mladé ženy tráví hodiny posíláním e-mailem sobě navzájem, diskutující o každých aspektech jejich života. V noci, Lincoln, osamělý IT chlap, tráví hodiny čtením každých e-mailů, které si mezi svou ty dvě ženy vymění. Brzy je Lincoln vtažen do jejich životů, a znenadání se zamiluje do jedné z nich. Lincoln rozhodne, že je čas sebrat odvahu následovat své srdce. (Jedná se o můj překlad.)

Tuto knihu jsem si do to-read listu dala kvůli autorce, Rainbow Rowell, jelikož někdy na podzim má u Yoli vyjít její kniha Eleanor a Park, tak jsem prostě neváhala, a dala ji do toho to-read listu s jejími dalšími knihami. Ale to není jediný důvod proč jsem si knihu tam dala, dala jsem si ji tam taky kvůli její hezký obálce, a anotaci, která zní opravdu dobře. Je škoda, že kniha se nechystá vydat v češtině, ale kdo ví, možná se ji někdy dočkáme, já si knihu možná seženu v agličtině, ale ted nejspíš ne.

Lovely Vicious | Goodreads

Sedmnáctiletá Isis Blake se nezamilovala už tři roky, devět týdnů a pět dní, a po tom, co se stalo naposledy, má v úmyslu to tak nechat. Od té doby zhubla osmdesát pět liber, udělala si čtyři fialové proužky ve vlasech a přestěhovala se do Ohia aby pomohla své matce utéct před špatným vztahem. Všechny dívky v její nové škole chtějí jednu věc - Jacka Huntera, ledového prince z East Summit High. Sexy jako reklama na Armaniho, chytrý dost na Yale a ledovější než Arktida, Jack Hunter si nikdy s nikým nevyšel. Jistě, lidé ho vídají ve městě s krásnými ženami, ale on nikdy nedal středoškolským holkám část svého dne. Do té doby, než ho Isis praštila do obličeje. Jack potkal svojí shodu. Najednou je všechno hra. Cíl: ať ten druhý prosí o milost. Hřiště: East Summit Hight. Cena: něco, co ani jeden z nich nečekal. (Anotace je použita z recenze VeEee.)

Tak na tuhle knihu jsem narazila na portálu Knižní vesmír, kde jedna blogerka zveřejnila svoji recenzi na tuto knihu, a strašně moc si ji vychvalovala. No a za nedlouho, již tu knihu mělo přečteno docela dost českých blogerů, kteří mě prostě přesvědčili, aby ta kniha šla do to-read listu. To víte, poddám se většině. Podle obálky bych si tuhle knihu do ruky nevzala, to spíš podle té anotace, ta zní totiž super. Autorka tuto knihu publikovala jako e-book, ale snaží se ji vydat i jako normální knihu. Já doufám, že se ji to podaří. Její knihu mám, mám oba dva díly, co zatím byly k sehnání, takže doufám, že mito nebude trvat pět let, než se k ní dostanu. Ale kdyby se kniha vydala v češtině, tak mě nic nezadrží v tom, abych i pro ni bězěla do knihkupectví.

Na půl cesty do hrobu | Goodreads

Poloviční upírka Catherine Crawfieldová loví upíry s jediným cílem - pomstít se. Doufá totiž, že jednou ze stvůr bez tlukoucího srdce, které nemilosrdně zabíjí, bude její otec. Muž, který zničil život milované matce.Na jedné ze svých nočních "loveckých" výprav však narazí na upíra, který ji hravě přemůže. Cat netuší, že se pokusila zabít Bonese, profesionálního lovce odměn. Ten jí místo smrti překvapivě nabídne pomoc při pátrání po otci. Má ale zásadní podmínku. Cat s ním musí trénovat a rozvíjet tak své mimořádné schopnosti polovičního upíra - genetický dar nenáviděného otce. Ale dříve, než Cat dokáže naplno využít svých nově získaných schopností drsné lovkyně démonů, se jí i Bonesovi vydá ve stopách skupina zabijáků. Nyní si Cat musí zvolit, na jakou stranu se přidá. I když o její volbě není pochyb, protože Bones ji přitahuje více než jakýkoli jiný muž s bijícím srdcem… (Anotace je použita z Goodreads.)

Na půl cesty do hrobu jsem již četla asi minulí rok, a hodně se mi to líbilo. Teď s odstupem času přemýšlím, jestli by se mi to nyn líbilo tak moc, jako předtím. Minulý rok jsem četla jen první dva díly série, ale teď si plánuju dát někdy re-reading, a přečíst celou sérii, všech sedm dílu. Jen nevím kdy se ke knihám dostanu, snad brzo, ale škola mi teď číst moc nedovolí.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide