Knižní přání #27

května 21, 2015

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 
 
Společenstvo prstenu | Goodreads

Nechte se okouzlit strhujícím příběhem kouzelného prstenu, který hraje klíčovou roli v boji dobra a zla v dávné Středozemi. Přidejte se ke Společenstvu prstenu, složeného z hobitů, lidí, kouzelníka, elfa i trpaslíka, kteří se vydávají do země Mordoru s jediným cílem - zničit kouzelný prsten a tak porazit moc Sarumana, pána zla. Společně s nimi prožijete mnohá dobrodružství, stanete se svědky nelítostných bitev a navštívíte kouzelné kraje, kde se setkáte s obry, draky a dalšími dobrými i zlými kouzelnými tvory. (Anotace je použita z Goodreads)

Na knihu Společenstvo prstenu, první díl v trilogii Pán prstenu, jsem narazila díky filmu. To je výhodou tohoto filmu, zjistila jsem, že je podle známé knižní předlohy. Můj brácha se mě již několikrát snažil přemluvit, abych se na ten film podívala, ale přiznám se, chvíli jsem se na to opravdu vydržela koukat, ale pak mě to přestalo bavit, a znovu jsem se do toho, abych se na ten film podívala, nenechala přemluvit. Takže proto to radši zkusím s knihou, která mě doufám bude bavit více.

Night Film | Goodreads

Každý zná Cordonův příběh. Kultovní horor režiséra Stanislasa Cordova, který nebyl viděn na veřejnosti od roku 1977. Pro své fanoušky je záhada. Pro novináře Scotta McGrathe je nepřítel. Ashley byl otcem. Ve vlhké říjnové noci tělo mladé, krásné Ashley Cordové se nalezlo v opuštěném skladišti na dolním Manhattanu. Její sebevražda se zdá být poslední tragédií zasáhnutá vážnou prokletou dynastií. Pro McGrath, další úmrtí přímo spojené s legendárním režisérem se zdá být víc než náhoda. Vedený pomstou, zvědavostí a potřebou odhalit pravdu, zjistí, že se stáhl do hypnotického, matoucího světa, kde téměř všichni znají strach. Naposledy kdy se McGrath dostal blízko k odhalení Cordova případu, ztratil manželství a jeho kariéru. Tentokrát by mohl ztratit přilnavost na realitu. Jednou čelíme našim nejhlubším obavám, co leží na druhé straně. (Jedná se o můj překlad)

Tuto knihu jsem si dala do to-read listu hlavně z toho důvodu, že se ji nějaké nakladatelství, teď nemám tušení jaké, ale asi nakladatelství Host, chystá vydat v češtině. Nejdřív jsem neměla tušení, o čem kniha je, ale nyní, když jsem překládala anotaci do článku, tak jsem zjistila, že se jedná o příběh horového režiséra. Podle anotace mě to opravdu zaujalo, takže jsem se rozhodla si knihu v to-read listu ponechat, a pokud se mi kniha někdy v českém překladu dostane do rukou, tak si ji rozhodně přečtu.

Mrazení | Goodreads

Romance mezi vlkodlaky. Něžný milostný příběh prodchnutý působivou melancholií a tragikou. V lesích kolem amerického městečka Mercy Falls u kanadských hranic žijí vlci. Jednoho dne stáhnou z houpačky u nedalekého domu malou Grace. Pokoušou ji, ale vlk se žlutýma očima ji odtáhne do bezpečí. Od té doby dívku vlci fascinují, zvlášť její zachránce. Když o několik let později vlci napadnou Graceina spolužáka, chlapi z městečka vezmou pušky a uspořádají na ně hon. Ještě ten večer najde Grace na verandě svého domu postřeleného chlapce se žlutýma očima. Je to její vlk. Sam žije dva životy. Zimy tráví ve vlčí kůži se svou smečkou, v létě je na pár měsíců člověkem, než ho mráz promění zpátky ve vlka. Každý rok je však doba, po kterou může být člověkem, kratší. Sam ví, že přijde rok, kdy už na sebe lidskou podobu nevezme. Jenže ani on ani Grace se s tím nechtějí smířit, ne teď, když se konečně setkali. Jenže zima se blíží a Sam musí bojovat, aby neztratil sám sebe a taky Grace. Protože tentokrát už to bude navždy. (Anotace je použita z Goodreads)

O knize Mrazení jsem se dozvěděla již před nějakou dobou. Objevila jsem od autorky jednu její knihu - Nářek, která se mi celkem i líbila, takže jsem si od autorky hledala další knihy, jako je právě Mrazení, nebo Ve znamení Štíra. I mimochodem, to není jediný důvod, proč jsem se rozhodla si dát tuto knihu do to-read listu. Další důvodem je fakt, že je kniha o vlkodlacích, a já jsem teď neskutečně moc závislá na seriálu Teen Wolf, nebo Vlčí mládě v češtině, takže právě tato kniha se do mé vlčí náladičky skvěle hodí.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide