Knižní přání #26

května 21, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.

 
Travelling to Infinity | Goodreads

Profesor Stephen Hawking je jedním z nejznámějších a nejpozoruhodnějších vědců naší doby a autor vědeckého bestselleru Stručná historie času, kterého se ve světě prodalo íce než 25 milionů kopií. V této přesvědčivé monografii, jeho první manželky, Jane Hawking, se týká vnitřní příběh jejich mimořádného manželství. Jak Stephenův akademický věhlas stoupal, jeho tělo se hroutilo pod útoky onemocnění motorického neuronu. Jane se snaží vyvážit jeho balanci 24-hodinovou péčí s ohledem na potřeby jejich rostoucí rodiny, odhaluje vnitřní sílu autora, zatímco evidentní charakter a úspěchy jejího manžela za neuvěřitelné příběh, který byl prezentován s neochvějnou upřímností. Janeina upřímnost není o nic méně patrná při konci manželství, které nakonec skončí ve zhroucení, kde Stephen odchází s Janeinou kolegyní ze sestřiček a Jane se vdává za starého rodinného přítele. V této mimořádně otevřené, pohybující se, a často vtipné monografii, Jane Hawking konfrontuje nejen intenzivně složité a bolestné dilema jejího prvního manželství, ale i vztah zlomové linie, která se projevila všepronikajícíma účinkama slávy a bohatství. Výsledkem je kniha o optimismu, lásce a změnách, které rezonují s čtenáři všude. (Jedná se o můj překlad)

O knize Travelling to Infinity jsem se dozvěděla díky jejímu filmovému zpracování, které hrají v kinech - Teorie všeho. Trailer na tento film si mě opravdu získal, po pravdě úplně jsem se do něho zamilovala, a šíleně mě mrzí, že jsem nešla na tento film do kina. Ale hned, co naleznu na netu film s českými titulky nikdo mě nezastaví v tom, abych si tento film zkouka, a následně si přečtu knižní předlohu, díky které vznikl tento film, už se opravdu těším.

NOVINKA! Knihy se dočkáme v květnu v českém překladu, kdo je tak nadšený jako já? :-)

Everything That Makes You | Goodreads

Jedna dívka. Dva příběhy. Seznamte se s Fionou Doylovou. S tlustými jizvami na tváři se z nehody, která se stala před dvanácti lety. Fiona má notýsky plné písní, které ona sama napsala o svých frustracích, o svých snech, a o jejím masivním rozdrcení krásného Trenta McKinnona. Pokud se jí nepodaří nikdy najít odvahu podívat se na Trenta přímo, do těch jeho krásné modrých očí, je jisté, že není tak odvážná, aby zahrála nebo zpívala některé své písně na veřejnosti. Ale pak se něco změnilo s Fionou. Její jizvy již nemohou určovat, kým bude, už ne. A co když to nebyla žádná nehoda? Seznamte se s Fi Doylovou. Fi je nejlepší holčičí hráčka lacrosu na střední škole, ale i ve státě a míří si to přímo na Northwestern v plné jízdě. Má důležitější věci k řešení než svého nejlepšího kamaráda Trenta McKinnona, který je jiný od chvíle, kdy se políbili. I když její štěstí míří na jih, dokonce ani lacros ji nemůže definovat, ještě ne. Pokud jste vždycky byly v něčem nejlepší, jeden hloupý tah šroubu může všechno vynést nahoru. Mohu se tomu nějak bránit? Nepřemýšlí snad každý, co by kdyby? V tomto odvážném debutu románu, autorky Moriy McStayové, máme vzácnou příležitost vidět, co by se stalo, kdyby to všechno bylo jinak. Možná, že štěstí určuje naše cesty. Ale možná to, kdo jsme, určuje štěstí. (Jedná se o můj překlad.)

K této knize jsem se dostala díky její krásné obálce, které jsem prostě nemohla odolat, a stále se na ni nemohu vynadívat. Anotaci jsem si před tím nečetla, ale když jsem ji do článku překládala, tak jsem si ji zároveň četla, a musím uznat, že to zní opravdu super. Kniha má vyjít až v polovině května, ale já už teď vím, že rozhodně neodolám a knihu si na sto procent pořídím a přečtu.

Eye Candy | Goodreads

Lindy Sampsonová je třiadvacetiletá New Yorkčanka s problémem: Je příliš krásná. Muži jsou jí posedlí. Její spolubydlící ji navrhuje seznamku přes internet a napíše ji přezdívku Eye Candy, což v překladu znamená - "pastva pro oči". Je okamžitě zalitá mnohými reakcemi. Najednou Lindy chodí se čtyřmi muži najednou, ale i tak má čas na svůj život. Ale pouze do té doby, kdy dostane děsivou zprávu, ve které stojí: "Neříkej ne, Lindy. Pokračuj se mou dál. Zadělám na takový nepořádek, pokud někdy řekneš ne." Který z jejích obdivovatelů je smrtící šílenec? Lindy je nyní nucena říct ano na všechno, co po ni ti čtyři muži chtějí - data, pozvání, aby s nimi strávila noc, cokoliv. Od East Village k Hamptonsu, panika a paranoia je jejím stínem na každém kroku. Lindy podezřívá každého, dokonce i osobu. o které si dříve myslela, že jí může věřit. Ale Lindy Sampsonová nezná ani polovinu z toho - a to, co neví, by ji mohl zabít. (Jedná se o můj překlad)

O této knize jsem se dozvěděla díky seriálu, ve kterém hraje Victoria Justice. Před nedávnem jsem se na tento seriál začala dívat, a nyní je jeden z mých nejoblíbenějších, a jelikož mi zanedlouho seriál skončí, a jak to vypadá s další sérií netuším. Takže proto jsem se rozhodla jít do knižní předlohy, která podle anotace nezní vůbec špatně, takže se na knihu velmi těším a doufám, že se k ní dostanu brzo.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide