Knižní přání #25

května 21, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 

Spáleniště: Zkouška | Goodreads

LABYRINT BYL TEPRVE ZAČÁTEK
NALEZENÍM CESTY Z LABYRINTU TO MĚLO SKONČIT...

Už žádné hlavolamy. Žádné proměnné. A žádné běhání. Thomas byl přesvědčený, že když se jim podařilo uniknout, vrátí se on i Placeři ke svým dřívějším životům. Nikdo však ve skutečnosti netušil, do jakého života se vracejí. Země, sežehnutá slunečními erupcemi a spálená novým, krutým klimatem, se změnila v pustinu. Vláda se zhroutila - a s ní i pořádek. Rozpadajícími se městy teď bloudí "raplové", lidé pokrytí hnisavými ranami, které infekční nemoc nazývaná erupce dohání k vražednému šílenství. Hledají, kde by našli další oběť... a potravu. Pro Placery běhání zdaleka neskončilo. Namísto svobody zjišťují, že mají před sebou další zkoušku. Musejí překonat Spáleniště, nejvíc sežehnutou část planety, a do dvou týdnů dorazit do bezpečného útočiště. A organizace ZLOSIN se postarala o to, aby uzpůsobila proměnné a nastavila šance v jejich neprospěch. Thomase čeká zkouška ohněm - skutečně přechovává někde v hlavě tajemství svobody? Nebo bude věčně vydán ZLOSINu na milost? (Anotace je použita z Goodreads)

První díl od Jamese Dashnera - Labyrint: Útěk - jsem četla již před nějakou dobou. Chvíle mi bylo divné, jak autor píše, ale následně jsem si na jeho styl psaní zvykla a do knihy se pořádně začetla. A pak přišel konec, no ty bláho, ten konec! Hned po dočtení jsem potřebovala další díl, jenže na ten jsem si ještě chvíli musela počkat a nyní už nemusím čekat, kniha už je vydaná, takže hned jak budu mít penízky, tak si jdu pro ní do knihkupectví. Mimo to, byla jsem na stejnojmenném filmu, tedy Labyrint: Útěk, v kině a musím uznat, byl velmi povedený, takže jakmile bude v kině další díl na motivy druhé knihy, nic mě nezadrží v tom, abych na něj šla do kina.

Half Upon a Time | Goodreads

Jack žije v pohádkovém světe. Vážně. Je synem nechvalně známého Jacka, který kdysi obrovi ukradl magické fazole. Proto se jack snaží získat zpět dobrou pověst své rodiny. Nyní má šanci - z nebe mu do klína spadla princezna pocházející ze země Punk, což naznačuje nápis "Punk princess" na jejím tričku. May je z našeho světa a hlavně naprosto zmatená tím, že se zčistajasna ocitla mezi pohádkovými postavami, o kterých jako malá čítávala. Ale Jack a May mají společného víc, než se na první pohled zdálo. Společně se vydávají na veselou a divokou dobrodružnou cestu v tomto vtipném middle-grade fantasy příběhu. (Anotace je použita z recenze Kate)

K této knize jsem se dostala díky Kate a její recenzi. Jedná se zase o nějakou tu pohádkovou knihu, která je jak jinak, než převyprávěná. Já osobně mám pohádky velmi ráda a zvláště ty převyprávěné, a má nejoblíbenější je třeva pohádka o Krásce a zvířeti, takže bylo hned jasné že této knize, s tak krásnou obálkou nedokážu odolat. A bylo tomu tak. Nyní mám knihu v tabletu a stále tam na mě čeká.

A Beauty So Beastly | Goodreads

"Za tvou ješitnost, tvou krutost a tvé chladné bezcitné srdce tě proklínám..." Co když je kráska zároveň i zvíře? Okouzlující Beatrice Cavanough je považovaná za něco jako americkou šlechtu. O svých osmnáctých narozeninách je prokleta a stává se ještě větším zvířetem, než kdy dříve - má neutichající chuť na sirové maso a nepopíratelnou touhu po noci. Jen hořkost je jejím jediným společníkem. Poté, co obvinila služebnou z krádeže, se u jejích dveří objevuje nechutně milý a přitažlivý chlapík jménem Adam žádající o to, aby stáhla obvinění vůči jeho matce. Rozzuřená jeho dobrotou Beatrice přísahá, že ho zlomí. Zničí. Donutit ho k tomu aby trpěl tak, jak ona. A tak souhlasí. Pod jednou podmínkou - Adam musí převzít místo své matky a stát se jejím osobním sluhou.Protože Beatrice se nezastaví, dokud z něj nebude větší zvíře než je ona sama. (Anotace je použita z recenze Kate)

I k této knize jsem se dostala díky Kate a její recenzi. Stejně jako u předchozí knihy se jedná o převyprávěný příběh, zase o nějakou pohádku. Podle Kateině recenzi, byla zpočátku z knihy napochybách, ale pak se to zlepšílo. Já tedy nejdříve nemohla odolat té krásné obálce, a následně té anotaci, takže jsem si knihu dala do to-read listu, a doufám, že si ji jednoho dne seženu a posoudím podle obsahu knihy a ne podle obálky.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide