Knižní přání #23

května 21, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 
 
Sedmý syn | Goodreads

Lovec duchů je muž, jehož úkolem je chránit obyvatele země před čarodějnicemi, strašidly a ostatním zlem. Navzdory jeho neocenitelné práci se mu všichni vyhýbají. Po smrti posledního učně přijímá lovec duchů mladého Thomase Warda, který je sedmým synem sedmého syna, a tím pádem je oprávněn tuto práci vykonávat. Thomas dostává několik pokynů, které nesmí porušit. Seznamuje se s různými druhy strašidel a čarodějnic a s jejich nástrahami. Během jeho první cesty z nákupu dojde k potyčce s místními kluky, které odežene Alice, dívka se špičatými botami, před kterou ho lovec duchů varoval. Ta Thomase navede k propuštění staré matky Malkin, která byla pohřbena zaživa za to, že zabíjela děti a pila jejich krev. Jakmile se Malkin dostane na svobodu, začínají Thomasovi opravdové problémy. A zdá se, že jediný, kdo mu může pomoci, je ta, která ho do problémů dostala. Tím to ale nekončí. Thomas musí projít další zkouškou v podobě ducha prvního stupně. Společně s lovcem pak odjíždí na pohřeb do Priestownu, města s obrovským kostelem a velkým tajemstvím pod jeho ulicemi. Lovec se chce konečně vypořádat s duchem zvaným "Zhouba", který je uvězněn v katakombách. Úkol komplikuje příjezd inkvizitora, který lovce zajme a drží ho v temných chodbách sklepení. Tom se lovce vydává zachránit. Bude mít chlapec dost síly a odvahy, aby osvobodil svého mistra ze spárů inkvizitora. (Anotace je použita z Goodreads)

Na knihu Sedmý syn jsem velmi, ale vážně velmi zvědavá. Již před rokem jsem na tuto knihu viděla trailer, který byl ke stejnojmennému filmu. Ten trailer vypadal opravdu skvěle a já zvažovala, mám jít na ten film do kina, nemá jít na ten film do kina, až moje rozhodování stopla zpráva o tom, že film se tento rok promítat nebude, a dočkáme se ho až ten další, tedy až na začátku roku 2015. Během toho roku jsem na film i na knihu uplně zapomněla, takže když se film v lednu promítal v kinech nešla jsem na něj, protože jsem na něj zapomněla, jak jinak. Ale teď jsem na ten film i na knihu velmi zvědavá, a neskutečně moc se těším až se k obojímu brzo dostanu.

Pawn | Goodreads

Pokud se všeho vzdáte, můžete se stát VII. Kitty Doe stojí před celkem jednoduchou volbou. Buď může celý svůj život strávit v bídě jako pouhá III., být utlačována vyššími kategoriemi a ztratit všechny, na kterých jí záleží, nebo se může stát VII. a připojit se k nejmocnější rodině v celé zemi. V případě, že řekne ano, bude přestrojena - chirurgicky přetvořena na Lilu Hartovou - neteř premiéra, která zemřela za neznámých okolností. Jakožto člen premiérovi rodiny se stane slavnou. Bude zbožňována lidem a poprvé za její život na ní bude někomu záležet.Má to ale jeden háček. Musí zastavit povstání, které Lila tajně podporovala. To, které Lilu dohnalo k smrti a to, ve kterém vidí Kitty jediné východisko. Kromě toho, že musí čelit výhrůžkám, konspiracím a životu, který není její, je nucena si zvolit cestu, po které se vydá a naučit se jak být víc, než jen obyčejný pěšák v překroucené hře, které teprve začíná přicházet na kloub. (Anotace je použita z recenze od Kate)

O knize Pawn jsem se dozvěla díky úžasné bloggerce Kate, díky které v podstatě vím o všem co se ve světě šustne, její recenze jsou svělé a knihy, které si vybírá také, takže když četla knihu Pawn, neunikla mému oku. Nejdříve si mne kniha získala svou obálkou, která je originální a hezky barevně sladěná, následně si mne kniha získala ještě víc díky Kateině recenzi, která mne přesvědčila, že tato kniha rozhodně stojí za přečtení, a že pokud si ji pořídim, nebudu toho litovat. Takže se tak stalo a teď na mě kniha čeká v tabletu až se k ni někdy dostanu.
 
Kameň večnosti | Goodreads

Existujú dve teórie, ktoré by mohli vysvetliť, kto naozaj som. Prvá tvrdí, že som polovičným upírom. Druhá prehlasuje: cvok. A hoci mám sama z času na čas sklon si tieto dve pravdepodobnosti mýliť, fakty sú občas až príliš neoblomné. Mám nadľudskú silu, vidím, počujem a cítim, čo iní nie, a predovšetkým trpím podivnou túžbou po krvi. Môj znudený stereotypný život však prudko nabral iný smer, keď moje malé tajomstvo odhalil niekto, komu by som sa s ním dobrovoľne nikdy nezverila. Oh, a potom je tu ešte ten chlapík z mojej minulosti, ktorý sa ma snaží zabiť. Kedysi by si vystačil aj s mojím vykrvácaním na smrť, dnes sú ale jeho ciele vyššie. Chce zažiť svoje peklo na zemi a nehodlá sa vzdať, kým ho nedosiahne. Takže... Nemala by som ho zastaviť? (Anotace je použita z Goodreads)

O knize Kameň věčnosti jsem se dozvěděla díky bloggerce Majce, která napsala knihu V znamení ametystu, která na mě již několik měsíců čeká v tabletu a já se k ní stále nedostala, což mě neskutečně mrzí. Ale aby těch sloveských knih nebylo málo, které se chci přečíst, dala jsem si do to-read list i další knihu od slovenské bloggerky. Její kniha mne zaujala hned na první pohled krásnou obálkou a hodně dobrou anotací, takže bylo jasno, tuto knihu si chci rozhodně přečíst, a fakt, že má na Goodreads velmi dobré ohlasy od ostatních bloggerů a její hodnocení je také vysoké, je takový bonůsek.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide