Knižní přání #22

května 21, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 
 
Čarodějky z East Endu | Goodreads

V North Hamptonu, městečku v nejvýchodnějším výběžku Long Islandu, žijí tři ženy Beauchampovy - matka Joanna s dcerami Freyou a Ingrid. Zdá se, že tohle malebné městečko, věčně zahalené v mlžném oparu, uvízlo v čase, a všechny tři ženy zde žijí zdánlivě poklidným, jednotvárným životem. Všechny tři ale ukrývají velké tajemství. Jsou to mocné čarodějky, které však mají zakázáno své magické schopnosti využívat. Přestože je magie, kterou používají, dobře míněná a neškodná, začnou se v městečku dít nevysvětlitelné, zlé věci. (Anotace je použita z Goodreads)

Ke knize Čarodějky z East Endu jsem se dostala díky stejnojmennému seriálu, který byl vysílán na televizní stanici Lifetime. Ano čtete správně, byl. Po druhé sérii byl seriál zrušen kvůli málo sledovanosti tuším, což mě opravdu mrzelo, měla jsem tento seriál velmi ráda, ale co zmůžu, když na to lidi prostě nekoukají. Takže hned po té, co jsem zjistila, že ho zrušili, rozhodla jsem se jít do knih, a tam na mě také čekala bomba. Bomba v podobě toho, že nakladatelství BB/art se rozhodlo nevydat poslední, tedy třetí, díl v této sérii. Měli jste mě vidět jak jsem jančila, ale co, s tím také nic nezmůžu. Takže teď mám doma první díl, a jakmile si ho přečtu a rozhodnu se, zda se mi kniha líbila nebo nelíbila, uvidím zda si doukoupím zbylé díly, ten třetí v angličtině.
 
Lick | Goodreads

Probuzení v Las Vegas nikdy nemělo dopadnout takhle. Plány Evelyn Thomas zahrnující oslavu jejích 21. narozenin v Las Vegas byly velké. Obrovské. Rozhodně ale neměla v plánu probudit se na podlaze v koupelně s kocovinou, která by si hravě zadala i s černým morem, velmi přitažlivým polonahým potetovaným mužem v pokoji, a s diamantovým prstenem tak velkým, že by vyděsil i King Konga. Jen kdyby si tak pamatovala, jak se to všechno seběhlo. Jedna věc je jistá, být provdaná za jednu z nejžhavějších rockových hvězd na planetě bude určitě pořádně divoká jízda. (Anotace je použita z recenze od Syki)

O knize Lick jsem se dozvěla již před nějakou dobou na jednom fan blogu, který se věnuje překladům. Měla jsem tam tuto knihu dokonce i rozečtenou, ale pak se něco stalo a další kapitolky se už neobjevovaly, po pravdě žádné kapitolky se již neobjevily. Takže jsem se rozhodla po knize sáhnou v originále, tedy v angličtině, jenže netuším, kdy se k ni dostanu, jelikož se mi tu teď hezky nakupily ty knihy a já nevím kam dřív skočit. K tomu má tato kniha velmi pěknou obálku a hodnocení na Goodreads je také velmi pěkné tak snad nebud zklamaná, říká se přece nesuď knihu podle obalu.
 
Šok z pádu | Goodreads

Šok z pádu je výnimočne dobre napísaná kniha, osobitý štýl autora odráža zložitý svet, v ktorom Matthew žije. Navyše, Filer má cit pre temnú komédiu života a Matthew je charizmatická postava, ktorá vás upúta, aj keď sa mu svet rúca. Čitateľ si napriek ťaživej téme príbeh užíva, je ním priam fascinovaný, pretože predstavuje isté tabu. U tínedžera Matthewa Holmesa naplno prepukne schizofrénia po náhlej smrti jeho brata Simona, ktorý počas rodinnej dovolenky utrpel úraz, pri ktorom zomrel. Zdá sa, že Simon ovplyvňuje život svojej rodiny aj po smrti. Zavŕta sa do mozgu Matthewa, ktorý sa s ním nevie rozlúčiť, v dome zavládne neopísateľný smútok a mama berie lieky. Spomienky na tragédiu servíruje Matthew v omrvinkách, ani nie chronologicky, ale čitateľa to vôbec neruší, skôr poháňa ďalej. Autor ukazuje, že pri duševnej chorobe nič nie je jasné ani jednoduché a nájsť jednoznačnú odpoveď je takmer nemožné. (Anotace je použita z Goodreads)

O knize Šok z pádu jsem se dozvěděla náhodou. Koukala jsem tak po slovenských knihách a právě tato mě svou hezkou obálkou hned zaujala. Tak jsem si teda řekla, dám si ji do toho to-read listu a snad se k ni jedou dostanu. Je opravdu škoda, že tuto knihu u nás žádné nakladatelství nechystá vydat, ale slovenština a čeština jsou si velmi podobné jazyky, takže jsme v podstaně o nic nepřišli. Snad si knihu brzo seženu a přečtu, protože jsem na ni vážně hodně zvědavá.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide