Knižní přání #21

května 21, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 

Mortal Enchantment | Goodreads

Ve světe Kalin Matthewové ovládají přírodní síly lidé nazvaní elementálové. Ti jsou rozděleni do čtyřech království ovládající jeden živel - vzduch, zemi, oheň nebo vodu. Jakmile nadejde den jejích šestnáctých narozenin, bude Kalin nucena opustit svůj život s matkou, přestěhovat se do Avalonu a vládnout se svým otcem - králem vzdušného království. Na své cestě je však napadena bojovníky ohnivého království a posléze zachráněna Rowanem - elementálem s pochybnou minulost a ohánějícím se mečem. Nejhorší ze všeho je, když se dozvídá, že byl její otec unesen. Pro to, aby jej zachránila, bude muset spolupracovat s avalonskou radou, jenž je příliš zaneprázdněná vzájemným obviňováním ze zmizení krále. Ale oni nejsou zdaleka Kalininou největší výzvou. S nadcházejícím plesem a oslavami zimního slunovratu musí převzít otcovy povinnosti, které zahrnují ovládání magie, se kterou se Kalin teprve seznámila. Zatímco jí Rowan vyučuje základům, propukává mezi čtyřmi královstvími válka. Pokud Kalin selže, její otec zemře a království upadne do zapomnění. Ale to, co nevidět zjistí, jí možná bude stát mnohem víc. (Anotace je použita z recenze od Kate)

Na knihu Mortal Enchantment mě nalaká bloggerka Kate. Podle anotace vypadá kniha opravdu skvěle, ale na první pohled mě zaujala obálka knihy, ty blesky a ta dívka, prostě jsem se na obálku nedokázala vynadívat. A pak, když Kate zveřejnila recenzi právě na tutu knihu, až jsem dál neváhala, a dala si knihu do to-read listu, a následně si ji také pořídila, takže doufám, že mě kniha nezklame, protože od ní mám opravdu velká očekávání.

Of Poseidon | Goodreads

Galen je princem Syreny, vyslán na souši, aby našel dívku, o které slyšel, že dokázala komunikovat s rybou. Emma o prázdninách na pláži, a když vrazí do Galena - a to doslovně, au! - oba pocítí jisté spojení. Po několika setkáních, včetně jednoho smrtelně nebezpečného se žralokem, je teprve Galen skutečně přesvědčený o pravdivosti daru Emmy. Nyní už zbývá jediné - přesvědčit Emmu, že má ve svých rukách klíč k jeho království...

Vyprávěno z obou pohledů - jak z pohledu Emmy, tak Galena, je Of Poseidon příběh ryby mimo vodu, který jiskří intrikami, humorem a záchvěvy romance.

O knize Of Poseidon jsem se dozvěděla na Goodreads díky té krásné obálce. Nejdřív jsem si myslela, že kniha bude o mořských pannách, vlastně vůbec nevím proč, asi zase kvůli té obálce, té dívce co plave ve vodě, a nebo tomu názvu Of Poseidon, ale jak se podle anotace ukázalo, tak je to příběh o "rybě" mimo vodu. I tak jsem na knihu zvědavá, hlavně kvůli té obálce, do které jsem se po pravdě zamilovala, a pak jsem zvědavá jestli je kniha tak dobrá, jako její obálka.
 
Taken | Goodreads

V Claysoot už nejsou žádní muži. Zůstali pouze chlapci - ale každý z nich zmizí o půlnoci při svých osmnáctých narozeninách. Zem se otřásá, vítr kvílí, světlo se rozzáří… a on zmizí.

Nazývají to Krádež.

Osmnácté narozeniny Graye Weathersbyho jsou za pouhých pár měsíců a on je připravený setkat se se svým osudem - dokud neobjeví podivnou poznámku od své matky a začne se vyptávat na všechno od doby, k čemu byl vychován, aby přijal: vedoucí Rady a jejich tajemství. Samotnou Krádež. A co leží za Zdí, která obklopuje Claysoot - stavbou, kterou nikdo nemůže přejít a přežít. Lezení na Stěnu je sebevraždou, ale to, co přichází po Krádeži by mohlo být ještě horší. Měl by Gray sedět a vyčkávat, až projde Krádeží, anebo riskovat všechno, co má a s nadějí se vydat na druhou stranu?

O knize Taken jsem se dozvěděla už dlouhou dobu zpátky, v článku Blog tour u bloggerky Laurdes - zde. Hodně se mi zalíbila obálka knihy, takže jsem si dala knihu do to-read listu, i když jsem o ni v podstatě vůbec nic nevěděla. Ale teď už vím, podle anotace zní ta kniha opravdu, ale opravdu dobře, takže jsem se rozhodla nechat knihu v to-read listu, a kdo ví, třeba si jednoho dne knihu přečtu.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide