Knižní přání #20

května 21, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.

 
První stříbrná kniha snů | Goodreads

Tajuplné dveře s klikou ve tvaru ještěrky, mluvící sochy a zdivočelá chůva se sekerou… sny Liv Silberové jsou poslední dobou docela strašidelné. Obzvlášť jeden ji neustále pronásleduje. V tomhle snu je v noci na hřbitově a pozoruje čtyři kluky během jakéhosi podivného magického rituálu. Ti kluci jsou jí ale povědomí a není to náhoda, skutečně existují, chodí totiž s Liv do školy a vlastně jsou docela fajn. A někteří teda obzvlášť ;). Opravdu strašidelné - ještě strašidelnější než jakýkoli hřbitov v noci - je to, že tihle kluci o ní vědí věci, které by ve dne nikdy nahlas neřekla, leda ve snu. Jak je tohle možné? Je to pořádně zamotaná hádanka, ale hádankám nemohla Liv nikdy odolat... (Anotace je použita z Goodreads)

Na tuto knihu jsem zvědavá jako malé dítě, ale stále si na ni nemohu najít čas, a to mám knihu doma už skoro půl roku, páni, fakt se stydím. Knihu jsem si koupila kvůli té přenádherné obálce a také kvůli tomu, že autorka Kerstin Gier napsala známou trilogii Drahokamy, která je známá svými pěknými obálkami, ale i hlavními hrdiny a originálním nápadem, cestování časem. I když jsem na trilogii Drahokamy zvědavá víc než na knihu První stříbrná kniha snů, věřím, že tato kniha bude taky skvělá, takže doufám, že se ke knize dostanu co nejdřív, i když to není moc pravděpodobné, protože tu mám opravdu dost knih, které mají přednost.

Hledání Aljašky | Goodreads

V celé dosavadní existenci Milese zvaného "Váleček" se zatím nic zajímavého nestalo a jeho posedlost slavnými posledními slovy velikánů v něm vyvolala ještě větší touhu hledat "velké Možná". Vypraví se tedy do občas bláznivého, trochu nejistého a rozhodně ne nudného světa internátní školy Culver Creek a život přestane být bezpečný - ba změní se v pravý opak. Jen o pár dveří dál totiž bydlí nádherná, chytrá, zábavná, sexy, sebedestruktivní, ujetá a naprosto fascinující Aljaška Youngová, kapitola sama pro sebe. Vtáhne Válečka do svého světa, nasměruje ho k velkému Možná a uloupí mu srdce. Další příběh známého autora Johna Greena - živý, naléhavý a nekonečně dojemný! (Anotace je použita z Goodreads)

Knihu Hledání Aljašky jsem začala číst před nějakou dobou, ale nedočetla jsem ji kvůli nedostatku času, ale opravdu mě kniha zaujala, a to dokonce víc než autorova kniha Hvězdy nám nepřály. Po pravdě, tuto knihu bych si raději přečetla v tom novém paperbackové vydání od Yoli, hlavně protože se mi tato obálka nelíbí, přiznám to, tato obálka je opravdu ošklivá, a někde jsem četla, že dokonce ta kytička připomíná intimní hygienu, ale vážně! Já s tím musím souhlasit, protože i mě to tak připadá, takže proto se poohlídnu po tom novém vydání, i když je to paperback.

Archiv | Goodreads

Představte si místo, kde mrtví odpočívají na policích jako knihy. Každé tělo má svůj příběh, život uspořádaný v sérii vzpomínek, do kterých může nahlédnout jen Knihovník. Těm tělům se říká Historie. Šestnáctiletá Mackenzie Bishopová pracuje pro Archiv jako Správce. Jejím úkolem je chytat a vracet Historie, které se sem tam probudí a utečou, Historie, které jsou často zmatené a agresivní. To všechno dělá s vědomím, že někde v Archivu odpočívá i tělo jejího dědy, který ji sem před čtyřmi lety přivedl, a mladšího bratra, s jehož ztrátou se zatím nevyrovnala. Jedním z mnoha pravidel Archivu je, že v něm musí být naprosté ticho. Některé Historie totiž mají lehký spánek a stačí málo, aby se vzbudily. Ale teď jako by někdo neklidné mrtvé budil záměrně, z Archivu jich uniká víc a víc, a někteří mají dokonce pozměněné vzpomínky. A je na Mac, aby vypátrala, proč se to všechno vlastně děje a kdo za tím stojí, pokud možno dřív, než celý Archiv padne a ona přijde i o to málo, co z jejích blízkých zbylo… (Anotace je použita z Goodreads)

Na tuto knihu jsem zvědavá již od jejího vydání. Zaujala mě krásnou obálkou, kterou nakladatelství zvolilo, ale stále jsem se ke knize nedostala. Hlavně pro, že si nemohu dovolit koupit všechny knihy a ani v knihovně nemají všechny knihy, takže doufám, že se snad jednou dočkám, a knihu do knihovny koupí, a nebo při mém štěstí na ni někde narazím ve slevě, což se stroprocentně nestane, ale stejnak si přeji knihu přečíst.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide