Knižní přání #11

května 21, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 
 
Breathe | Goodreads

Sadie Whitová nebude mít letní brigádu jako plážový plavčík, a nebo v půjčovně lodí jako většina jejích vrstevníků. Postupující těhotenství její svobodné matky a odmítání pracovat, jí přimějí k tomu, převzít matčinu práci služebné pro jednu z bohatých rodin, přebývajících přes léto na nedalekém ostrově. Když rodina dorazí na letní dovolenou, Sadie je překvapená zjištěním, že vlastníkem domu je Jax Stone, jeden z nejžhavějších pubertálních rockerů na světě. Kdyby Sadie netrávila život výchovou své matky a starostmi o dům, možná by byla dost normální na to, aby byla z práce pro rockovou hvězdu nadšená. Přestože Sadie není Jaxovou slávou ohromená, přitahuje ho. Jax je Sadie fascinovaný, ale se svou náklonností bojuje. V jeho světě vztahy nikdy nefungují, a přesto jak hrozně Sadie chce, věří že ona si zaslouží víc. Koncem léta Jax zjistí, že bez Sadie nemůže dýchat. (Můj překlad)

Od autorky Abbi Glines jsem již četla četla sérii Fallen to Far. Popravdě, četla jsem jen fan překlad, ale líbilo se mi to, tak jsem se podívala i po jejích dalších knihách, a z nějakého důvodu mě zaujala tato. Možná to bylo tou obálkou, nebo tím názvem, už nevím, ale dala jsem si ji do to-read listu, že bych si ji chtěla přečíst. Jenže pak jedna bloggerka tuto knihu přečetla, a naprosto se jí nelíbila, takže teď váhám. Možná si ale knihu přece jen přečtu, aby zjistila, jestli je opravdu tak strašná.

Ztracená naděje | Goodreads

Colleen Hooverová okouzlila čtenáře románem Bez naděje, příběhem toho, co se stalo, když dívka jménem Sky potkala dávno ztraceného přítele z dětství, Deana Holdera. S Holderovou pomocí odhalila Sky šokující rodinná tajemství a vyrovnala se s city a vzpomínkami, které v ní zanechaly hluboké jizvy. Bez naděje byl Skyin příběh. A ve Ztrácení naděje se konečně dozvíme pravdu o Deanu Holderovi. (Anotace je použita z Goodreads)

Ztracená naděje je druhým dílem v sérii Bez naděje. Spíš se jedná o ten samý příběh jaký se odehrál v knize Bez naděje, jenže ten byl z pohledu Skyi, hlavní hrdinky, tento je z pohledu Holdera. Na tuto knihu jsem opravdu hodně zvědavá, protože Bez naděje se mi moc líbilo, ale pořád si nemůžu najít na druhý díl čas, achjo.

More Than This | Goodreads

* Mikayla *
Během jedné noci moje pohádka skončila. Nebo možná právě začala.
Toto je můj příběh o přátelství a lásce, žalu a touze, a síle ukázat slabost.

*Jake*
Jednou v noci jsem potkal dívku. Smutnou a zlomenou dívku, ale tu nejkrásnější, které se žádná nevyrovná.
Zasmála se přes svůj smutek, kdežto já ji miloval přes její zlomené srdce.

*Toto je náš příběh, s možným šťastným koncem*

Měl pravdu. Je jedno, jestli to bylo 6 měsíců nebo 6 let. Nemohla jsem se vrátit, co se stalo. Nemohla jsem se změnit budoucnost. Nemohla jsem ani předpovědět. Bylo to jen jednou v noci. Jednou v noci, kdy se všechno změnilo. Bylo toho mnohem více než jen zrada. Byla to tragédie. Úmrtí. Vraždy. Ale to byl to také pocit. Pocit pádu. (Můj překlad)

O této knize jsem ani nevěděla, až jsem narazila na jednom fan blogu, kde knihu překládají. Já těmhle fan překladům nefandím, ani jim moc neveřím, ale je opravdu skvělé, že se najdou lidé, co chtějí překladat. Takže, zpátky ke knize. Anotaci jsem četla až teprve teď, co jsem vám ji překládala, a opravdu mě kniha zaujala, takže si ji v to-read listu ponechám, a určitě si ji někdy přečtu v angličtině.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide