Knižní přání #1

května 20, 2015


Ahoj!
Na blogu VeEee jsem objevila projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Projekt vymyslela Nikki Finn. Projekt spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.

 
Hvězdy nám nepřály | Goodreads

Zajímavá a citlivá knížka o šestnáctileté Hazel, která trpí rakovinou a sblíží se s Augustem, jemuž se údajně podařilo tuto nemoc překonat. Ti dva mladí lidé se výborně doplňují, a navíc je spojuje originální pohled na život i na chorobu, která je postihla. "Nejvtipnější smutný příběh" je napsán s mimořádným smyslem pro humor a sarkasmus a díky autorovu vyprávěčskému talentu vyznívá velmi působivě.

Na tuto knihu se jsem strašně zvědavá, ale zároveň se jí bojím. Jelikož jsem viděla film, který byl úžasný, ale zároveň neskutečně smutný. Šla jsem do kina s tím, že o tom nic nevím, a nakonec jsem brečela od poloviny do konce filmu, a z kina vyšla s kapesníkem u nosu. A teď se bojím, že až začnu tuto knihu budu číst, tak budu neustále brečet.

Železný král | Goodreads

První díl skvěle hodnocené "young adult" série s nádechem fantasy. Život šestnáctileté Meghan Chaseové se převrátí naruby, když se dozví, že jejího malého bratra unesly podivné bytosti do kouzelné země Férie. Během záchranné mise se ukáže, že Meghan je dcerou mocného Letního krále a ona samotná je pro mnoho obyvatel říše cennou trofejí. Ve snaze najít bratra se spojí s Ashem, zimním princem a svým nepřítelem, jehož chladná krása, statečnost a skrývaná zranitelnost jsou Meghan čím dál méně lhostejné…

Tuto knihu jsem četla už asi dva roky zpátky, v té době se mi líbila, ale teď už si ani nevzpomínám o čem byla, takže doufám, že si brzo najdu čas, abych si ji znovu přečetla. K tomu mě hodně štve, že nakladatelství Knižní klub neplánuje vydat zbývající dva díly do kompetní série. Nejspíš si je budu muset přečíst v angličtině, pokud se mi první a druhý díl bude líbit, ale to nevadí.

Game | Goodreads

Třicetiletý Henrik Pettersson, zvaný HP, se vrací z nočního tahu stockholmskou podzemní dráhou domů. Na sedadle proti němu leží mobilní telefon, který po chvíli zabliká a vyzve ho esemeskou ke vstupu do hry. Naivní Henrik neodolá, přestože zpráva ho varuje, aby si vše pořádně rozmyslel. Za první splněný úkol (krádež deštníku) obdrží na účet finanční odměnu. Díky další dobře odvedené práci získá přístup na svůj herní profil - a zjistí, že už ho podporuje menší fanklub… Zadání jsou stále nebezpečnější, ohlasy stále větší a částky na kontě stále vyšší. Pak přijde úkol, jehož splnění obnáší útok na lidské životy. HP netuší, že půjde i o jeho blízké. Ze hry však není cesty zpátky…

Game. Ta obálka se dokonalá, a já jsem hodně zvědavá o čem kniha bude. Mám doma celou sérii, půjčenou z knihovny, a strašně moc se na ni těším, doufám, že ještě o prázdninách se mi ji podaří přečíst.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide