Kindletime #9

května 18, 2015

 
Autorkou toho toprojektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 
 
Na knihu Queen of Someday jsem byla zvědavá již od chvíle, co se o ni zmínila bloggerka Kate. Hned na první pohled mne zaujala obálka knihy a podle Kateiny recenze jsem prostě nemohla odolat a dala si knihu do to-read listu. A nedávno Kate na svém fb blogu sdílela odkaz na amozon, kde byla kniha zadarmo, takže jsem neodolala, a knihu si pořídila. Snad si na knihu udělám brzo čas, protože jsem na ni opravdu zvědavá.
 
O další knize Endless jsem se dozvěděla také od Kate, která ji vybrala s Vendeou do letního čtení, a musíte uznat, že ta obálka je opravdu nádherná a stejnak i anotace knihy, takže jsem si ji dala do to-read listu, z důvodu toho, že bych si ji chtěla jednoho dne přečíst. A nedávno jsem si knihu sehnala, takže teď ji mám v tabletu, a čeká jen kdy se k ni dostanu, což vůbec není pravděpodobné, že to bude brzy.
 
A poslední knihu co jsem si pořídila, je kniha A Thousand Pieces of You od autorky Claudiy Gray. Od této autorky u nás vyšla její série Akademie Evernight, na kterou se chystám, ale kniha A Thousand Pieces of You si mne získala víc, hlavně za to může ta krásná obálka, které prostě nešlo odolat. Takže stejně jak u další knih, doufám, že si na knihu někdy najdu čas, protože jsem zvědavá, jestli kniha bude tak skvělá, jako její obálka.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide