Kindletime #8

května 18, 2015

 
Autorkou tohoto projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 
 
O knize Cruel Beauty jsem se dozvěděla od Kate, která na svém blogu zveřejnila právě na tuto knihu recenzi. Podle recenze vypadala kniha opravdu hodně dobře, něco jako Once Upon a Time nebo série Měsíční kroniky, převyprávěná pohádka, a to pohádka Kráska a zvíře. Právě pohádka Kráska a zvíře je moje nejoblíbenější, takže když jsem objevila tuto knihu nemohla jsem odolat a sehnala jsem si ji. Už jsem do knihy nakoukla, ale neměla jsem čas pokračovat dál, ale brzo se ke knize vrátím, aspoň doufám.
 
Knihu The Girl Who Never Was jsem objevila náhodou na Goodreads, a hned na první pohled mě zaujala obálka knihy, po pravdě, anotaci jsem nečetla, ale už jen ta obálka a hodnocení knihy mě přesvědčili, abych si knihu sehnala, a udělala na ni svůj názor.
 
A poslední kniha, co tu mám, je kniha Of Poseidon. Na knihu Of Poseidon jsem byla zvědavá již od té doby, co jsem na ni narazila na Goodreads, a co jsem objevila recenzi jedné známe booktuberky. Po jejím hodnocení jsem se rozhodla knihu sehnat, a zjistit, jestli je ta kniha tak dobrá, jak se jeví na Goodreads.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide