Kindletime #6

května 18, 2015

 
Autorkou tohoto projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 
 
Nedávno mi do tabletu přibyla spousta nových knih, ale zatím vám tu ukážu jen tyto tři. Na knihu The Secret Diamond Sisters jsem byla zvědavá od chvíle, co na blogu Kate byla o ni soutěž, které jsem se zúčastnila, ale nevyhrála. Tak jsem si řekla, že se knihu seženu jinak, a teď ji mám, a jsem docela zvědavá kdy se k ní dostanu, no kdo ví, jednou snad určitě.
 
A zbylé dvě knihy jsou od úžasné autorky Kelly Oram. I když jsem od ní ještě žádnou knihu nečetla, tvrdím o ní, že je úžasná, protože podle reakcí českých bloggerů jsou její knihy úžasné, takže tak. Do knihy V is for Virgin jsem i dokonce už nakoukla, ale nedočetla jsem ji, a po pravdě se nedostala ani moc daleko, ale určitě se do knihy chci co nejdřív pustit. Stejně tak i do knihy Cinder a Ella. Ta kniha mne zaujala hned podle té obálky, která je opravdu super, a anotace, která je také super. K tomu, abych si knihu sehnala mě dokopala i pozitivní recenze od Vendey, takže jsem teď z knihy nadšená, a snad se k ní také dostanu brzo.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide