Kindletime #4

května 18, 2015

 
Autorkou tohoto projektu je Teresinha.
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 
 
Tak tu pro Vás mám další ukázku eknih, které mám v tabletu. První kniha Bad Girls Don't Die mě zaujala obálkou, která je fakt docela děsivá. Její hodnocení na Goodreads (4.08) je opravdu pěkné, takže jsem si ji sehnala, a jsem na ni zvědavá. Ale poprvé jsem se o ni dozvěla z book traileru, který ale nebyl na první díl, ale na třetí, ale líbil se mi. A pak jsem narazila na další book trailer, ale ten byl zas na druhý díl. Oba dva trailery si mě získaly, takže teď doufám, že se mi kniha bude líbit.
 
A poslední dvě knihy, Nejsem blbá Popelka a Láska je bojiště, mě zaujaly obálkou. Na tyto dvě knihy jsem narazila na webu, kde jsem si stáhla i povinnou četbu. Obě byly hodně krát stáhnuté a docela dobře hodnocené, tak jsem si řekla, že si je přečtu, a uvidíme, třeba budou dobré.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide