Kindletime #3

května 18, 2015

 
Autorkou tohoto projektu je Teresinha.
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 
 
Nedávno jsem narazila na jednu stránku, kde jsou e-knihy zdarma. Když jsem tak projížděla, objevila jsem povinnou četbu, řekla jsem si, že si ji stáhnu. Nedávno jsem totiž hledala povinnou četbu v knihovně, ale všechno bylo rozpůjčené. Já osobně nemám ráda teď typ knih, které jsou naprosto rozpadlé, nebo mají zažloutlou obálku, takže jsem se rozhodla si je stáhnout v elektronické verzi. Knihu Babička jsem si stáhla hlavně kvůli tomu, že jsem již od Boženy Němcové četla Divou Báru, a ta se mi líbila. Knihu Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války první díl jsem si vybrala do čtenářského deníku, ale na tomto webu měli první díl a druhý spojený, a já musím přečíst jen jeden. I tak si přečtu jen ten první díl, ale jsem ráda, že mám i ten druhý, no kdo ví, třeba ho budu muset přečíst taky. Zbylé dvě knihy, Král Lávra a Krysař, jsme si zmiňovali ve škole, ale jinak nic. Ale pak jsem zjistila, že jsou na seznamu knih k maturitě, takže bych si je měla sehnat a přečíst, a když byly zadarmo ke stažení na té stránce, tak jsem prostě neváhala a stáhla si je.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide