Kindletime #22

května 24, 2015

 
Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 

O knize Dítě číslo 44 jsem se dozvěděla díky Azzie a jejímu článku. Okamžitě mě to zaujalo, i když na historické události moc nejsem, takže jsem si řekla jo, jednou si snad knihu přečtu. Ale pak jsem zjistila, že se podle této knihy chystá film, ve kterém hraje můj oblíbený herec z filmu Batman. Podle traileru to vypadá opravdu dost dobře, což mě natolik přesvědčilo, abych si knihu přeci jen přečetla a to vážně co nejdříve!
 
Další část knihy Never Never od autorského dua Colleen Hoover a Tarryn Fisher byla odkryta, a jak jinak, okamžitě si získala mou pozornost. První část této, dá se to tak říct, trilogie, na mě již pár dní (týdnů) na mě čeká v tabletu, ale jelikož jsem viděla různé recenze od těch, co knihu četli, řekla jsem si, že si počkám na další část, protože ta první prý skončila velmi napínavě. Takže nyní mám dvě části, otázka zní, jestli se do knih mám pustit hned nebo si počkat na další část. Ach jo, to rozhodování.
 
A poslední kniha je kniha Everything That Makes You. Tato kniha si mne velmi získala svou nádhernou obálkou a anotací. Vychvalovala jsem ji již v Letem obálkovým světem nebo v Knižním přání, kde jsem psala, že kniha ještě nevyšla. Ale nedávno jsem ji objevila již vydanou, čekající přímo na mě, takže jsem neodolala a pořídila si ji a velmi se na ni těším.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide