Kindletime #21

května 19, 2015

 
Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.

 
O knize Zásnuby jsem se dozvěděla od bloggerky Ilosek a její recenze, která mě naprosto dostala, takže jsem se rozhodla si knihu také přečíst. A když jsem ji objevila v seznamu recezních e-knih u internetového knihkupectví Knihcentrum.cz, neváhala jsem, a o knihu je požádala, a nyní ji mám, a jsem na ni velmi zvědavá.

Další knihou, kterou jsem nedávno získala je kniha Hedvábník. Již před dlouhou dobou jsem u bloggerky Ronnie vyhrála e-knihu od internetového portálu eReading.cz. Do nedávna na její email portál eReading.cz neragoval, takže to přerostlo až ve velkou diskuzi na facebooku, možná jste si toho všimli, a právě tato konverzace se dostala až do eReading.cz a konečně vydali výherní e-knihu. Nejdřív jsem si myslela, že knihu Hedvábník už mám, ale spletla jsem si ji s Volání kukačky, což je první díl, takže jakmile ho přečtu, hned se pustím do toho druhého, takže jsem ráda, že ho mám.

A podlední knihou, kterou jsem si pořídila, je kniha The Boy Who Sneaks in My Bedroom Window. Na tuto knihu jsem jednou narazila na jednom blogu, který se věnuje fan překladům knih, myslela jsem, že si ji jednou tam přečtu, ale nakonec to nějak nevyšlo. Nedávno jsem si na tuto knihu vzpomněla znova, a když jsem viděla hodnocení ostatní holek, které na Goodreads sleduji, neskutečně jsem se bavila. Jedna totiž dala pět hvězdiček této knize, a byla z ní totálně nadšená, a ty další, ty jeli po jedné a jejich komentáře byli, že tato kniha je jedna velká blbost a zbytečnost, takže jsem se rozhodla si knihu přečíst a posoudit ji podle sebe a ne jen podle komentářů a hodnocení ostatních.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide