Kindletime #20

května 19, 2015

 
Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 

O knize Pád noci jsem se dozvěděla od samotného autora, tedy z jeho facebookové stránky, kde oznamoval soutěž o jeho novou knihu, právě o Pád noci. Do soutěže jsem se přihlásila, ale knihu jsem bohužel nevyhrála, ale to mi nezabránilo v tom, abych si knihu sehnala jiným způsobem. Nakonec jsem si knihu tedy vzala jako recenzní výtisk od portálu eReading.cz, a jsem za to moc ráda, a na knihu se velmi těším.

Knihu Roštěnka, druhý díl ze série Nabíječ, jsem si prostě nemohla nechat ujít. První díl se mi neskutečně líbil a skvěle jsem se u něho bavila. Dostala jsem se k té knize hlavně kvůli tomu, že byla kniha ohodnocena jako nejvtipnější kniha ve svém žánru, a musím přiznat, to hodnocení ji sedí. Kdyžtak, tady je má recenze na Nabíječe. Takže z toho důvodu, jsem si knihu Roštěnka sehnala, jelikož jsem neskutečně zvědavá, jak to bude pokračovat.

Na první díl ze série Bezhlavě jsem byla zvědavá již od chvíle, co jsem se dozvěděla o jejím vydání u nás. A nejen to mě na knihu nalákalo, mohly za to také pozitivní ohlasy lidí, kteří knihu četli. Jelikož jsem nechtěla být poslední, která ještě tuto knihu nečetla, tak jsem si ji sehnala jako e-knihu a doufám, že se k její přečtení brzo dostanu, protože se na knihu opravdu těším.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide