Kindletime #16

května 19, 2015

 
Autorkou tohoto projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 

Abych těch knih v tabletu neměla málo, nemohla jsem odolat horké novince z pera autorky Colleen Hoover, Never Never. Přiznám se, jsem trošku pozadu, mnozí bloggeři mají tuto knihu již přečtenou a neskutečně si ji vychvalují, stejně jako každé knihy od Colleen, a právě jsou zapálení do její noviny, která vyšla nedávno, Confess, na kterou si také brousím zuby. Doufám, že si brzo na knihu najdu čas, protože se na ni opravdu moc těším.

O knize Frostfire jsem věděla již dlouho před tím, než jsem narazila na recenzi bloggerky Kate, která byla z knihy nadšená a její recenze mě ještě více přesvědčila v tom, že si knihu musím pořídit, a to co nejdříve. A nyní knihu mám, a mám v brzy v plánu se do ni pustit, tak snad z ní nebudu zklamaná.

A poslední knihou, kterou jsem si nedávno pořídila do tabletu je kniha Hellhole, která má opravdu super obálku, jako dvě předchozí knihy, které jsem vám již zmiňovala. K této knize jsem se dostala díky bloggerce Katherine, která mě svou recenzí na Goodreads naprosto dostala a mě nezbylo nic jiného než se přesvědčit na vlastní oči, zda je ta kniha tak dobrá jak o ni píše. Jenže, jako obvykle, kdo ví kdy se k ní dostanu, snad to bude dřív, a ne později.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide