Kindletime #15

května 19, 2015

 
Autorkou tohoto projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 

Knihu Eye Candy jsem si okamžitě pořídila po zhlédnutí první epizody stejnojmeného seriálu, který je nyní vysílán na televizní stanici MTV. Neskutečně jsem si ten seriál oblíbila, i přes to, že jsem hlavní herečku Victorii Justice původně neměla moc v lásce, ale přesvědčila mě o opaku a nyní ji mám opravdu moc ráda, a do role hlavní hrdinky Lindy mi neskutečně sedí. Doufám, že si brzy na knihu najdu čas, protože jsem na ni velmi zvědavá a zanedlouho seriál odvysílá svou první sérii a o druhé sérii se zatím nic neví, takže budu potřebovat vědět jak to bude pokračovat.

Po prvé jsem se o této knize dozvěděla na jednom fan překladátorském blogu, přečetla jsem si anotaci a opravdu se mi kniha zalíbila k tomu obálka také nevypadá špatně, spíše naopak, takže jsem pokračovala ve čtení až jsem zjistila, že další kapitoly nejsou přeložené. Čekala jsem a čekala, až už mě to přestalo bavit a knihu jsem si tedy pořídila v originále. Takže, stejně jako vždycky, doufám, že si na její dočtení brzo najdu čas, protože ta kniha vypadá opravdu zajímavě.

A poslední kniha, kterou jsem si nedávno pořídila je kniha The Whispers of the Fallen. Jedná se o první díl od autorka J. D. Netta. K této knize jsem se dostala díky booktuberce Sashe, která ve své video recenzi si tuto knihu velmi vychvalovala a nakonec ji dala plný počet, tedy pět hvězd. Chvíli jsem nad tím uvožovala, mám si tu knihu pořídit, nebo ne, ale nakonec jsem se rozhodla si ji sehnat, a nyní mi čeká v tabletu až i na ni najdu čas a posoudím podle sebe.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide