Kindletime #14

května 19, 2015

 
Autorkou tohoto projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 

Na knihu Babe in Boyland mne zlákala krásná obálka a následně mnoho pozitvních ohlasů od bloggerů, které sleduju. Hodně si mne získaly hlavně recenze od bloggerky Táni a Syki, kde holky nakonec knize daly plný počet. Takže jak jinak, jsem neodolala a hned po knize pátrala dál, a nakonec jsem si ji taky pořídila, tak snad z ni nebudu zklamaná, to by mě opravdu mrzelo.

O této knize jste již mohli již slyšet, zmiňovala jsem ji totiž v jednom Letem obálkovém světě, kam se dostala díky své opravdu krásné obálce. Fialová barva je má nejoblíbenější a právě na této obálce vypadá opravdu skvěle, k tomu mi celkově obálka připomíná jinačí obálku, obálku knihy Cruel Beauty, která je taky opravdu pěkná. Takže hned bylo jasno, tu knihu chci, potřebuju ji, takže jsem si ji pořídila, a moc se těším až se do ni někdy pustím.

A poslední knihou, kterou jsem si nedávno pořídila, je kniha Ignite. Stejně jako u předchozích dvou knih mě kniha Ignite zaujala svou krásnou obálkou, kterou jste již také mohli vidět v Letem obálkovém světě. I přes to, že o knize vlastně nic nevím, anotaci jsem si ještě nepřečetla, ta obálka si mne získala tak moc, že jsem si knihu pořídila, a teď mi nezbývá nic jiného než si knihu přečíst a zjistit zda se mi bude líbit, nebo ne.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide