Kindletime #12

května 19, 2015

 
Autorkou tohoto projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 

Na knihu Legenda jsem byla zvědavá již od jejího vydání, asi stejně jako na všechny knihy, které vydalo nebo chystá vydat nakladatelství CooBoo. Jenže pak jsem na ni zapomněla, ale nedávno jsem si na ni vzpomněla, takže jsem se po ní šla podívat do knihovny, a nic. Takže jsem si ji nakonec sehnala jako recenzí e-knihu, a jsem z ní naprosto nadšená zatím, takže doufám, že mě kniha nezklame.

Další knihou, kterou jsem si nedávno pořídila je kniha Rozepnutá. Musím se přiznat, po této knize jsem sáhla spontánně, viděla jsem ji v seznamu recenzích e-knih, a jelikož mě žádná jiná nezaujala, tak jsem si prostě požádala o tuto a vůbec, ani ťuk, jsem o této knize nevěděla. Až později jsem si přečetla anotaci, a musela jsem se smát, co jsem si to sakra vzala, protože román o lesbách, jo, jsem na to zvědavá, ale už tuším, že tohle se mi líbit nebude.

A poslední kniha, kterou vám tu dnes ukážu je kniha Eleanor a Park od autorky, která má tak úžasné jméno, Rainbow Rowell. Tato e-kniha byla nedávno na buxu ve slevě, tak jsem si řekla, že to zkusím, a teď ji mám, a brzo se na ni chystám, asi stejně jako na všechny knihy od Rainbow Rowell. I když kniha Eleanor a Park si mě nezískala tak moc, jako kniha Fangirl, která na mě doma čeká již od té doby, co jsem si ji z Neoluxoru v říjnu přivezla.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide