Kindletime #11

května 19, 2015

 
Autorkou tohoto projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 
 
O knize Unravel Me jsem se dozvěděla náhodou, když jsem hledala obálky do článku Letem obálkovým světem na Goodreads, a tato obálka si mne naprosto získala. Je opravdu úžasně graficky pojatá, a vlastně úplně jednoduchá a taková miloučká, že jsem prostě neodolala a knihu si sehnala, i když o ní vlastně nic nevím, tak doufám, že mě kniha nezklame.
 
I knihu Finding June jsem našla díky její krásné obálce, která je opravdu hezky barevná, romantická, hned na první pohled si mne získala, takže bylo jasno, tu knihu chci. A nedávno jsem na ni zase narazila, a řekla si, nebudu otálet, a knihu si sehnat, teď jen doufám, že bude příběh tak skvělý, jako obálka knihy.
 
A poslední knihou, co jsem si pořídila, je kniha Yes Please. Kniha Yes Please vyhrála minulý rok na Goodreads v kategorii nejvíce humorná kniha. Takže mne zajímalo, jestli je kniha opravdu tak dobrá, jak se jeví, a knihu si sehnala, takže se na ni těším, a snad si ji brzo přečtu.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide