Kindletime #10

května 18, 2015

 
Autorkou tohoto projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 
 
Na knihu Gravity jsem byla již dlouhou dobu, a mohla za to ta úžasná obálka a opravdu pěkná anotace. A ještě k tomu opravdu skvělá recenze od známé bloggerky Lyn Von Nightlight, a já prostě nemohla odolat a knihu si sehnala, a jsem na ni opravdu zvědavá, ale mám tu hodně knih, které mají před touto přednost.
 
Další kniha, kterou jsem si pořídila je kniha One Week Girlfriend. Tuto knihu jsem si pořídla již nějakou dobu zpátky, a mohl za to ten nápad, který mi přišel zajímavý, a já byla zvědavá, jak si s ním autorka poradila, ale pak za to mohlo i skvělé hodnocení od bloggerů, kteří již knihu četli. K tomu jsem měla takový pocit, že jsem knihu již četla ve fan překladu na jednom blogu, ale asi se mi to jen zdálo, protože ta kniha tam již není, ale kdo ví, třeba jsem ji četla, uvidím až si na knihu najdu čas a přečtu si ji.
 
A poslední kniha co jsem si pořídila je kniha The Infinite Moment of Us. Po této knize pokukuji již nějakou dobu, a nedávno jsem si knihu konečně sehnala. Té obálce prostě nešlo odolat, i když je hodnocení knihy velmi slabé, jsem na ni velmi zvědavá, a teď ji konečně mám, takže už jen chybí najít si na ni čas.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide