Kindletime #1

května 18, 2015

 
Jelikož jsem nedávno dostala možnost recenzovat e-knihy, začal se můj tablet postupně na nich krmit. Takže jsem se rozhodla zapojit do projektu, který jsem uviděla na blogu Kacennnky. Autorkou tohoto projektu je Teresinha, a úkolem projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 
 
Na knihu Počátek jsem strašně moc zvědavá. Hned na první pohled mě zaujala obálka, a pak jsem v nějaké recenzi, už si nevzpomínám kde, viděla trailer na tuto knihu, a už to bylo jasné, že tuhle knihy moc chci. Jenže problém byl v tom, že ta stojí až moc peněz, takže když jsem získala spolupráci s webovým portálem Knihy.iDNES.cz, požádala jsem je o knihu, a oni mi ji poslali, takže jsem z ní měla obrovskou radost. Hned jak dočtu knihu Divá Bára, povinná četba ano, ta se do ni pustím.
 
Na knihu Krásní mrtví - Jonas jsou různé názory, ale jelikož jsem si na ni chtěla udělat svůj, vyžádala jsem si ji jako recenzní výtisk od Knihcentra, které se nedávno rozhodlo dávat na recenze i recenzní e-knihy. Takže hned jak dočtu Počátek, se do Jonase pustím, a uvidíme, jak se mi kniha bude líbit.
 
A poslední knihu, co vám dnes ukážu je krátká novelka The Prince. Možná už podle obálky poznáte, že má něco společného s obálkou knihy Selekce, kterou nedávno vydalo nakladatelství CooBoo. Já jsem před pár dny Selekci dočetla, a byla jsem hrozně naštvaná, že to skončilo, takže jsem hledala po netu, kdy vyjde další díl, Elita, a zjistila jsem, že vyjde až na konci dubna příštího roku. Já do té doby nevydržím čekat! To je strašný. Tak jsem si aspoň sehnala kratší novelku o princi Maxonovi, do kterého jsem se totálně zamilovala, a když jsem si četla anotaci, dozvěděla jsem se, že v životě prince Maxona byla nějaká další holka. Holka? To si prostě nesmím nechat ujít! Tak jsem si řekla, jo jdu do toho, i když má angličtina není moc skvělá nějak se s tím poperu, a když ne, tak mi pomůže slovník. Jakmile dočtu všechny recenzní výtisky, pustím se do ní, protože jsem strašně zvědavá, na tu dívku.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide