Hudba mého srdce #1

května 25, 2015


Do toho, abych se zapojila do meme Hudba mého srdce od Ells, mne zlákaly různé články od ostatní blogerů a pak také fakt, že jsem díky tomuto projektu získala tolik nových písniček. Rozhodla jsem se, že se pokusím články do tohoto meme zveřejnit jednou za týden, každé pondělí, i když to možná někdy nedodržím, ale co budu se snažit.

Pro dnešek jsem si pro vás přichystala tři písničky, od mých oblíbených umělců, které poslouchám již delší dobu, a právě nyní zveřejnili své nové písničky, a pak jednu novinku, o které jsem doposud neslyšela.
  

Jako první tu mám horkou novinku od Taylor Swift. Taylor se svými písněmi a texty se řadí mezi jedny z mých nejoblíbenější zpěvaček. Pak jsem se ale doslechla o její novince, a trošku se jí bála. Nyní si o ni myslím jen to dobré, i když je to zase něco jiné od této zpěvačky, no poslechněte si ji sami. Plus, vážně se mi líbí to obsazení, tolik hudebních či filmových hvězd v jednom videoklipu? To si dám líbit.

 

Skupina Maroon 5 si mne získala svou písní One More Night nebo Maps, které jsou naprosto skvělé, rozhodně je doporučuji, ale pak jejich novinka Sugar předčila všechna má očekávání. Hrozně se mi líbí videoklip této písně, vážně se jim moc povedl a stejně tak i písnička, samozřejmě.


Adam Lambert je zpět a s sebou přináší nové album! Adama jsem začala poslouchat již před dávnou, dávnou, dobou a hrozně mě pak mrzelo, že přestal tvořit. Čímž pádem, když jsem se dozvěděla, že má novou písničku Ghost Town, byla jsem opravdu nadšená, a zvláště ještě víc, když chystá celé album. K tomu videoklip jeho písně je černobílý, a já miluju černobílé fotky nebo videa, takže tímto si u mě opravdu šplhnut, jen tak dál.


A poslední písničkou je starší hitovka od Inny, Hot. O této písničce jsem se dozvěděla z rádia, kde tvrdili jaká je to novinka, a ona je doopravdy již trošku starší, ale jak vidím, ještě stále nevyšla z módy. Mě si získala svou chytlavostí a textem, a co na ni říkáte vy?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Na Bad Blood jsem teď abnormálně závislá, ten klip je navíc naprosto boží :-D Pak už znám ale jen Hot od Inny, od Adama Lamberta jsem poslouchala jen If I Had You a ještě další dvě písničky, zbytek už není můj styl. Ale to Bad Blood! ^^
    (PS: mohla bys přidat k možnosti komentování zadat název a adresu :-P)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak všechny tyhle písničky znám, ale.. Třeba Maroon 5 mám vážně ráda, ale jejich poslední album mě moc nezaujalo.. Co se týče Bad Blood, tak to na Taylor není úplně špatný.. A Adam Lambert - toho mám ráda, ale ty jeho nové písničky mě moc neberou.. Ale celkově jsem spíš na rock nebo punk :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide